Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@19:28:48 GMT

راین، ظرفیت تبدیل شدن به شهرستان را دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۳۸۸

راین، ظرفیت تبدیل شدن به شهرستان را دارد

امام جمعه راین گفت: فضای شهری راین بهتر و برخوردارتر از بعضی از شهرستان هاست لذا راین پتانسیل شهرستان شدن را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از راین؛ حجت الاسلام علی اکبر علیدادی سلیمانی، امام جمعه راین امروز پنج شنبه (31 مرداد) در نشست مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان و رفع موانع تولید راین با بیان اینکه راین ۶۵ شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: این شهرستان همچنین پنج  امامزاده دارد که امامزاده ابوالبشائر هاشم جزو امامزادگان شاخص استان کرمان به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، تعداد مساجد راین را قریب به ۵۰ مسجد معرفی کرد که حدود ۱۰ مسجد قبل از انقلاب با پیشینه فرهنگی و مذهبی، منشاء خدمات و برکات زیادی برای مردم این منطقه فراهم کرده است.

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، بیان کرد: راین در زمینه فرهنگی و در گردشگری و صنایع دستی و کشاورزی بسترها و ظرفیت های مناسبی در بخش های متعدد دارد.

 

امام جمعه راین، با بیان اینکه در بخش راهداری، جاده ها و کشاورزی کارهای خوبی انجام شده اما مشکلات بزرگی همچنان باقی است؛ گاز را یکی از مشکلات منطقه نام برد و افزود: راه های روستایی هم مشکل دارد و به دلیل نامناسب بودن جاده، چندین کشته داشته ایم که می طلبد تعریض صورت بگیرد.

 

وی همچنین خواستار حل مشکل قیر راهداری برای ایمن سازی محور راین -حسین آباد شد، و گفت: فضای شهری راین بهتر و برخوردارتر از بعضی از شهرستان هاست لذا راین پتانسیل شهرستان شدن را دارد.

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: مس باهنر معین اقتصادی راین، ظرفیت بالایی دارد و اقدامات خوبی انجام داده اما قرار بود نیروگاه خورشیدی و کارخانه چیپس احداث کند ولی مسائل ناتمام ماند که اگر حل شود جلوی مهاجرت گرفته و زمینه اشتغال فراهم می شود.

 

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم روزنامه غدیر روز جهانی مساجد مسجد روز جهانی مسجد مساجد اردبیل خبرگزاری شبستان علیدادی سلیمانی راین اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان