Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا صالحی پیش از برگزاری رقابتهای لیگ برتر عنوان کرد: با توجه به مسائلی که در لیگ گذشته از لحاظ پرخاشگری و خشونت تماشاگران فوتبال شاهد آن بودیم که متاسفانه حوادث ناخوشایندی را برای فوتبال ما رقم زد. لازم است مواردی را قبل از شروع مسابقات که از امروز شاهد و ناظر آن خواهیم بود، اعلام کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد. در فصل گذشته بیش از ۱۴۰ مورد تخلف ارتکابی منجر به محکومیتهای متفاوت از قبیل توبیخ و جریمه و محرومیت از فعالیت فوتبالی در خصوص بازیکنان و کادر فنی تیمها و بیش از ۸۲ مورد محکومیت برای تیمهای حاضر در گردونه رقابتها بلحاظ تخلف تماشاگرانشان داشتیم ، که برخی از اتفاقات چهره ناخوشایندی از فوتبال ما در جامعه جهانی بر جای گذاشت.

وی افزد: این اتفاقات ناخوشایند، شایسته و زیبنده مردمان سرزمینمان نیست. مردمانی که دارای فرهنگی کهن و اسلامی هستند که همواره در تبلیغ منشور اخلاقی و روحیه صلح طلبی، زبانزد جهانیان بوده و خواهد بود.

صالحی با اشاره به صحبت های اخیر  رئیس کمیته انضباطی در کنفرانس خبری گفت: همانگونه که آقای حسن زاده در نشست خبری که ۲۷ مردادماه با حضور رسانه ها برگزار شد عنوان کردند، برخورد قاطع را در دستور کار کمیته قرار دادند، برآنیم که اجازه ندهیم تعداد انگشت شماری که به واقع نه تماشاگر بلکه تماشاگر نما و اخلالگران نظم و امنیت جامعه هستند موجبات خدشه بر ورزش کشور بالاخص فوتبال را فراهم کنند.

رئیس کمیته استیناف در پایان خاطر نشان کرد: در فصل جاری سعی شده است تا ورزشگاههای محل انجام مسابقات از لحاظ رفاهی و امنیتی به سرحد مطلوب برسند تا اولا علل و عوامل ناخشنودی تماشاگران عزیز کمتر شود و ثانیا برقراری نظم، امنیت و شناسایی و برخورد با بی نظمان راحت تر باشد . در این بین اهتمام بیش از پیش باشگاهها در فرهنگ سازی در مواجهه با تنشهای بوجود آمده در هر بازی و فرو نشاندن خشم و هیجاناتی که باعث تحریک و تجری می شود مورد انتظار است. ضمن آنکه معتقدم اتاق فکری متشکل از پژوهشگران و اهالی فوتبال در فدراسیون فوتبال تشکیل شود تا با پیشبرد اهداف عالیه، بتوانیم نقایص احتمالی را نیز رفع کنیم. امیدوارم ارکان قضایی فدراسیون فوتبال فصل کم کاری پیش رو داشته باشند.

کد خبر 4698954 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا صالحی کمیته استیناف لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی گابریل کالدرون فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتسال مس سونگون ووشو جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش تابناک ورزشی، تسنیم نوشت؛ یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟