Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@17:03:07 GMT

برنامه های هفته دولت در فرمانداری خرم آباد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۵۱۵

برنامه های هفته دولت در فرمانداری خرم آباد اعلام شد

فرماندار خرم آباد، با برشمردن برنامه های هفته دولت، گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت برای مردم مهم ترین رویکرد برنامه های گرامیداشت هفته دولت در فرمانداری خرم آباد است.

« اسد عبداللهی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به تدوین روشمار هفته دولت در فرمانداری خرم آباد، افزود: بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و دولت مهم ترین رویکرد برنامه های گرامیداشت هفته دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار خرم آباد، اظهارداشت: بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و دولتمردان برای مردم بستر تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه است.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: هفته دولت فرصت توجه بیشتر به ویژگی‌های شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر و تبیین و ترویج آن در بین قشرهای مختلف بویژه جوانان است.

 

عبدالهی، خاطرنشان کرد: تلاش می شود از فرصت هفته دولت برای اطلاع رسانی و ارائه خدمات دولت به مردم بهره گرفته شود.

 

وی با اشاره به برنامه های فرمانداری خرم آباد در هفته دولت، افزود: روز شنبه دوم شهریور ماه  با حضور استاندار لرستان، معاونین استانداری، نیروهای فرمانداری خرم آباد و نهادها و دستگاه های اجرایی استانی وشهرستانی گلزار شهدای شهر خرم آباد غبار روبی و عطر افشانی می شود.

 

فرماندار خرم آباد، افزود: همزمان با روز نخست هفته دولت، هتل شاپور خواست با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استانی و مدیران شهرستان خرم آباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

عبداللهی، اظهار کرد: خدمات نظام و عملکرد دولت ازسوی دستگاه های اجرایی به نحو شایسته و با ایده و روش های کارشناسی در هفته دولت به اقشار مختلف مردم ارایه شود.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز جهانی مسجد روز جهانی مساجد مسجد عید غدیر اردبیل مساجد عید غدیر خم شیراز غدیر روزنامه فرمانداری خرم آباد غبار روبی گلزار شهدا هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان

شهردار اصفهان گفت: اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود و میزبان نمایندگان کشورهای مختلف در اصفهان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» اظهار کرد: در ایام نوروز مسافران زیادی وارد شهر اصفهان شدند و علاوه بر گردشگران داخلی، تعداد زیادی از گردشگران خارجی از شهر بازدید کردند که طی ملاقات با آن‌ها، از شهر، شهرداری و مردم اصفهان تشکر کردند که من این پیام را خدمت مردم اصفهان ابلاغ می‌کنم.

وی با بیان اینکه در هفته فرهنگی اصفهان به سر می‌بریم و پذیرای مهمانان زیادی خواهیم بود، افزود: در این هفته شاهد اجرای برنامه‌ها و برگزاری جشن‌های متعددی در شهر هستیم که یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها از حیث ملی و بین‌المللی اختتامیه جشنواره پوپک است، زیرا پس از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان دومین جشنواره‌ای است که برای کودک طراحی شده و در حوزه نقاشی است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه محورهای این جشنواره بیشتر مربوط به مباحث شهری است، ادامه داد: این دوره از جشنواره پوپک با استقبال گسترده از کشور خودمان و سایر کشورها مواجه شده است و در اختتامیه آن میزبان نمایندگان کشورهای مختلف در اصفهان خواهیم بود.

قاسم‌زاده ادامه داد: امیدوارم این روزها که از روزهای خوب شهر اصفهان است، با جریان زاینده‌رود کماکان ادامه پیدا کند و بتوانیم روزهایی را تجربه کنیم که رودخانه خشک نباشد.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 747512

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • بهادری جهرمی: توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان