Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رقابت‌های تنیس روی میز تور جهانی در جمهوری چک با حذف نمایندگان ایران در هر دو بخش انفرادی و دو نفره پیگیری شد. تاریخ انتشار: 13:07 - 31 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۵۰۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ادامه رقابت‌های تورجهانی تنیس روی میز جمهوری چک و در بخش دو نفره مردان، تیم نوشاد و نیما عالمیان در دور دوم از مرحله مقدماتی برابر تیم فرانسه با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و از صعود به جدول اصلی و حضور در جمع ۱۶ تیم برتر باز ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و ندا شهسواری؛ سه نماینده ایران در این رقابت‌ها بودند که همه آنها در هر دو بخش انفرادی و دو نفره موفق به صعود به جدول اصلی نشدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تنیس روی میز نیما عالمیان نوشاد عالمیان عالمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه بین تیم‌های گلنور اصفهان و مهگل البرز برگزار شد.    در این دیدار گلنور اصفهان موفق شد تیم مهگل البرز را با نتیجه ۹۷ بر ۸۸ شکست دهد. سری ۳ بر ۲ به سود تیم گلنور شد و این تیم به فینال رقابت‌های لیگ دسته یک حرفه‌ای آقایان صعود کند و مجوز حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال را به دست بیاورد.   شایان ذکر است، تیم آینده‌سازان تهران نیز پیش از این به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرده و مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر آقایان را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • نوشاد و نیما عالمیان شانس المپیکی شدن دارند
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز