Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@09:22:55 GMT

آزادی ۳۹ زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۵۸۹

آزادی ۳۹ زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، نائب رئیس هیات ستاد دیه استان اردبیل ظهر امروز در دومین جشن گلریزان سالجاری که به مناسبت عید سعید غدیر خم و میلات نورانی امام موسی کاظم (ع) برگزار شد ۳۹ نفر از محکومان مالی غیر عمد در استان اردبیل آزاد شد.

او بیان کرد: زمینه آزادی ۱۶ زندانی جرائم غیر عمد در استان اردبیل فراهم شده که در مجموع محکومیت مالی این تعداد زندانی ۵ میلیارد تومان است که از مجموع ۳۹ زندانی آزاد شده ۱۸ نفر از این محکومین با کمک و مساعدت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با مبلغ ۱۵۴ میلیون تومان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: در سالجاری ۱۷۹ زندانی جرائم غیر عمد با مبلغ محکومیت ۱۸ میلیارد تومان از زندان‌های استان اردبیل آزاد شده اند.

وی تصریح کرد: علارغم تمام تلاش‌های صورت گرفته در راستای آزادسازی زندانیان غیرعمد نیازمند، هم اکنون ۵۸۰ نفر محکوم مالی در زندان‌های استان اردبیل چشم انتظار دستان خیر آحاد مردم جامعه هستند و قطعا آزادسازی یک زندانی محکوم مالی غیرعمد نه تنها خود او را از بند آزاد کرده بلکه نور امیدی در دل خانواده آنان روشن کرده و طلبکاران نیز به حق و حقوق خود دست پیدا می‌کنند.

نائب رئیس هیات ستاد دیه استان اردبیل از حضور و فعالیت خیران و مردم استان اردبیل در جشن گلریزان تقدیر و تشکر کرد و افزود: سال گذشته در آزادسازی ۴۲۶ محکوم مالی با ۸۰ میلیارد تومان مبلغ محکومیت، ۴۰ میلیارد تومان از طریق رضایت شکات، ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و بقیه از طریق آورده مددجویان و کمک‌های بلاعوض صندوق تامین خسارات بدنی تامین شد که در این زمینه استان اردبیل جزء استان‌های برتر در کشور بشمار می‌آید.

انتهای پیام/ح

وجود ۵۸۰ نفر محکوم مالی در زندان‌های استان اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد دیه زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه

رئیس زندان مراغه گفت: هم اکنون حدود ۶۰۰ زندانی زندان مراغه در کارگاه‌های داخل زندان و خارج زندان مشغول کار هستند.

غلامرضا سلطانی  افزود: زندان مراغه در امر اشتعال زندانیان پایلوت کشوری انتخاب شده است.

وی در ادامه گفت: اولین جلسه شورای طبقه بندی زندان مراغه با حضور معاون دادستان تشکیل و ۱۹۱ پرونده در این جلسه طرح و تصمیم گیری شد.

وی افزود: در این جلسه ۸۲ پرونده اشتغال طرح و ۶۹ زندانی دارای شرایط تشخیص و با اشتغال آنان موافقت شد.

رییس زندان مراغه اضافه کرد: ️همچنین ۸۷ درخواست مرخصی به شورا وصول و با ۳۶ مورد موافقت شد.

️به گفته  غلامرضا سلطانی در این جلسه همچنین ۳۷ پرونده تعلیق، پابند و آزادی مشروط مطرح و با ۱۲ پرونده تعلیق مجازات و ۱۶ پرونده پابند الکترونیکی و ۷ پرونده آزادی مشروط موافقت شد.

وی گفت: ️در این جلسه همچنین با آزادی ۵ زندانی پس از پایان مرخصی موافت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران