Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین فقیهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این همایش فردا جمعه از ساعت ۱۶ در محوطه «تپه شهدا»ی مرند برگزار خواهد شد.

وی گفت: سومین همایش خودروهای کلاسیک، اسپورت، تیونینگ و آفرود بصورتمنطقه ای در مرند برگزار می شود و شرکت کنندگانی از شهرهای خوی و ارومیه
نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ویژه مرند اعلام کرد: مالکان بیش از ۳۰۰ دستگاه برای حضور در این همایش ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند.

وی اظهار داشت: سومین همایش منطقه ای خودروهای کلاسیک، اسپورت، تیونینگ و آفرود شهرستان مرند با همکاری اداره ورزش و جوانان مرند و کمیته
اتومبیلرانی این شهرستان برگزار می شود.

شهرستان مند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده است.
۹۹۱۶/۵۱۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اداره ورزش و جوانان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همایش برگزار مرند قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز در این همایش گفت: در این همایش دو روزه سوارکارانی از ۲۰ استان کشور همچون اصفهان، تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، یزد استعداد وتوانایی اسب‌های پرورش یافته با نژاد ایرانی را به نمایش گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حسین اشرفی افزود: هدف از برگزاری این همایش، ترویج صنعت اسب‌داری و آشنایی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها با نژاد اسب ایرانی و نحوه نگهداری و پرورش اسب‌های نژاد ایرانی است.
آقای اشرفی با اشاره به ثبت همایش سوارکاری این شهرستان در تقویم گردشگری کشور، گفت: در چهارمین همایش کشوری سوارکاری، بیش از ۲۰۰ چابک سوار با اسب‌هایی از نژاد کرد، عرب و دره‌شور حضور داشتند و هنر و استعداد خود را به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • مسابقات منطقه‌ ای کشتی باچوخه در جوین برگزار شد
  • ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره کلاسیک
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند»/ بازیگران گرد آمدند
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز