Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@13:49:07 GMT

۲ شهروند گرفتار در کویر خوسف نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۷۲۷

۲ شهروند گرفتار در کویر خوسف نجات یافتند

سرهنگ محمد حسن اکبری روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: شب گذشته مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰  اعلام کرد که ۲ نفر از افراد بومی منطقه در کویر خوسف گرفتار شده و راه را گم کرده‌اند و هیچ خبری از آنان در دست نیست که بلافاصله مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان برای امدادرسانی به افراد گمشده اعزام شدند.

وی بیان کرد: مأموران با توجه به تاریکی هوا و کویری بودن منطقه با تشکیل چند تیم امدادرسانی مناطق کویری را پایش و رد موتورسیکلت مفقود شدگان را پیدا کردند و پس از چند کیلومتر ردزنی، ۲ شهروند گرفتار شده در کویر را که بر اثر بی آبی جان آن‌ها به خطر افتاده بود نجات دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی خوسف افزود: مأموران بلافاصله اقدامات اولیه درمانی را برای افراد مفقود شده انجام دادند و پس از رفع تشنگی و عطش، آن‌ها را به شهرستان خوسف منتقل و به خانواده‌هایشان تحویل دادند.

وی با تأکید بر این که فلسفه وجودی پلیس خدمت رسانی صادقانه به مردم است، تصریح کرد: شهروندان قبل از تردد در مناطق کویری بایستی به تجهیزات ایمنی مجهز باشند و در صورت عدم آشنایی با کویر بدون راه بلد وارد این مناطق نشوند.

شهرستان خوسف در فاصله ۳۶ کیلومتری بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی است. استان مرزی خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد. 

 ۹۸۹۳* ۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوسف پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد

در پی بارندگی های اخیر و جاری شدن سیلاب ها یک دستگاه خودروی سواری گرفتار در سیل در آبنمای محور روستایی لشکر در پشت کوه دوساری از توابع شهرستان عنبرآباد در جنوب کرمان از غرق شدن حتمی نجات یافت.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • خودروی گرفتار در سیل عنبرآباد از غرق شدن حتمی نجات یافت
  • فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد
  • نجات هفت نفر از اهالی کنارک که در سیل گرفتار شده بودند + فیلم
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • نجات چهار نفر از افراد گرفتار در سیلاب بلوچستان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • پرچم ایران بر دستان کودکی در قلب کویر طبس به حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم