Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@14:08:58 GMT

قلعه شادی برای کودکان مبتلا به سرطان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۸۷۵

قلعه شادی برای کودکان مبتلا به سرطان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، جواد میلانی در تشریح این خبر گفت: طی تفاهم نامه ای که فی مابین مجتمع تجاری فرهنگی ستاره باران و موسسه تسکین منعقد شده، امکان حضور و بازی کودکان مبتلا به سرطان در قلعه شادی این مجتمع تجاری به صورت رایگان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این زمینه برای بهبود شرایط روحی کودکان مبتلا به سرطان و بازگشت به زندگی عادی همچون دیگر کودکان ایجاد شده، اظهار داشت: کودکانی که حال مساعدی دارند و دوران بحران بیماری خود را گذرانده اند می توانند از فضای بازی قلعه شادی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل موسسه تسکین افزود: مجموعه قلعه شادی کدهای تخفیفی را برای این کودکان اختصاص داده که در اختیار مددکاران موسسه تسکین در بیمارستان کودکان تبریز بوده و به کودکانی که دوران نقاهت خود را می گذرانند و شرایط مساعدتری دارند اختصاص می یابد.

وی ادامه داد: کودکان با این کدهای تخفیف می توانند به مدت یک ساعت به صورت نامحدود با تمام وسایل قلعه شادی بازی کرده و درصورت برنده شدن جایزه، آن را هم تحویل بگیرند.

میلانی، بهبود فرایند درمانی و شرایط زندگی کودکان مبتلا به سرطان را از مهمترین اهداف تسکین عنوان کرد و یاداور شد: این موسسه طی چهار سال اخیر با ایجاد امکانات مختلف فرهنگی و رفاهی سعی در دستیابی به اهداف خود داشته که در این راستا استخدام مربی فرهنگی در بخش خون، ساخت و تجهیز مداوم اتاق بازی در همین بخش، راه اندازی طرح "با من بخوان" برای ترویج کتابخوانی کودکان در بحران و برگزاری برنامه های مناسبتی برای کودکان بستری در بیمارستان از جمله این اقدامات است.

مدیرعامل تسکین تاکید کرد: کودکان مبتلا به بیماری صعب الاج در شرایط بحران روحی قرار گرفته و دوران درمان، آنها را از دیگر کودکان و زندگی عادی و حتی تحصیل دور می کند که ضروریست سلامت روحی در کنار سلامت جسمانی آنها مورد توجه قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان سرطان سلامت شادی کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال در حساس‌ترین بازی این هفته فوتبال عربستان روز شنبه و پس از تعطیلات بازی‌های ملی به مصاف الشباب می‌رود.

شاگردان ژسوس که با پیروزی احتمالی مقابل رقیب قدرتمند پر مهره خود می‌توانند یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شوند، در این بازی هم مدافع تنومند خود را در ترکیب خواهند داشت.

صحبت از علی البلیهی است که در ماه‌های اخیر با انواع و اقسام حواشی در کانون اخبار فوتبال عربستان بوده و پا به پای فوق ستاره‌های فوتبال جهان در این کشور خبرساز شده است.

حالا در تازه‌ترین اتفاق یک هوادار تیم الهلال با دیدن علی البلیهی از این بازیکن می‌خواهد علاوه براینکه مقابل الشباب گلزنی کند، پس از گل هم مانند رونالدو شادی کند.

درخواست این هوادار تعجب علی البلیهی را در پی داشت و مدافع ملی‌پوش الهلال به او قول داد که تلاش خود را برای گلزنی بکند اما اگر گل بزند کاری با رونالدو ندارد و مثل خودش شادی می‌کند.

صحبت‌هایی که حالا ویدیو مورد اشاره را به کلیپی پربازدید در فضای مجازی فوتبال عربستان تبدیل کرده است.

دیگر خبرها

  • با مشاهده قیمت این داروها مغزتان سوت می‌کشد؛ از ژن درمانی و پیری زودرس تا سرطان چشم
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • چگونه با کودکان درباره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • چگونه با کودکان در باره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • شما هم می توانید یک یتیم را سرپرستی کنید ؛ با هزینه اندک شما و همت والای "ماه"
  • بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان
  • این عادت شانس زنده ماندن افراد مبتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!
  • ورزش به زنان در مقابله با سرطان پیشرفته سینه کمک می کند