Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@09:05:59 GMT

رایزنی ظریف با نخست‌وزیر نروژ

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۸۸۰

رایزنی ظریف با نخست‌وزیر نروژ

به گزارش وانانیوز، 

در این دیدار طرفین در ارتباط با مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی رایزنی و گفتگو کردند.

ظریف امروز همچنین با تعداد دیگری از  مقامات این کشور اروپایی از جمله همتای نروژی خود دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وانا

کلیدواژه: سفر ظریف به نروژ نخست وزیر نروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: در مورد لغو تحریم‌ها رایزنی کردیم

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دیدار اخیرش با دبیرکل سازمان ملل متحد در نیویورک و رایزنی‌هایش در مورد ضرورت توقف جنگ و نسل کشی توسط رژیم صهیونسیتی در غزه گفت: در دیدار با آقای آنتونیو گوترش ایده‌هایی که می‌تواند توسط دبیرکل سازمان ملل و در هماهنگی با همه کنشگران اصلی موضوع غزه در دست پیگیری قرار گیرد، مورد بحث و تبادل نظر قرار دادیم.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بخش پایانی سفر خود به نیویورک برای شرکت در نشست عالی شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد تحولات غرب آسیا از جمله موضوع فلسطین گفت: بخشی از هدف اصلی سفرمان و حضور در نشست مقامات عالیرتبه شورای امنیت سازمان ملل و دیدار‌های جانبی صورت گرفته تبیین مواضع کشورمان درخصوص تحولات غزه و همچنین درخصوص اقدام دفاع مشروعی که بر روی دو پایگاه نظامی رژیم اسرائیل که از آنجا سفارتخانه ما هدف قرار گرفته است، بود و ما توانستیم در دیدار‌هایی که داشتیم و نیز در چارچوب سخنرانی در شورای امنیت، ابعاد این موضوع و پیامد‌های هرگونه تکرار ماجراجویی جدید اسرائیل را مورد توجه قرار دهیم.

وی ادامه داد: همچنین با استفاده از این فرصت با توجه به اینکه ما معتقدیم توسعه دامنه جنگ و تنش به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست، در دیدار‌ها به ویژه با دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس دوره‌ای شورای امنیت سعی کردیم آن‌ها را به این ترغیب کنیم که برای حل ریشه‌ای بحران در منطقه، آنچه ضروری است، تمرکز بر راه حل سیاسی و توقف جنایات جنگی رژیم اسرائیل در غزه است و باید یک بسته سیاسی که همه ابعاد از جمله تبادل اسرا، عقب نشینی نیرو‌های اشغالگر از غزه، ارسال گسترده کمک‌های انسانی را مورد توجه قرار دهد، در دستور کار دبیرکل سازمان ملل قرار گیرد.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: در دیدار با آقای آنتونیو گوترش ایده‌هایی که می‌تواند توسط دبیرکل سازمان ملل و در هماهنگی با همه کنشگران اصلی موضوع غزه در دست پیگیری قرار گیرد، مورد بحث و تبادل نظر قرار دادیم.

این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنین در دیدار با وزیران امور خارجه کشور‌های منطقه و برخی دیگر از مقامات سازمان‌های بین‌المللی از جمله رئیس سازمان صلیب سرخ جهانی راجع به ابعاد انسانی موضوع غزه گفتگو و تبادل نظر کردیم.

امیرعبداللهیان در بخش پایانی اظهارت خود در جمع خبرنگاران تصریح کرد: طبعا در بخشی از دیدار‌ها به دلیل ماهیت و طبیعت کار در نیویورک، موضوع دیپلماسی برای لغو تحریم‌ها هم مورد توجه قرار داشت.

دیگر خبرها

  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • تهران و اسلام آباد، علیه تروریسم
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان
  • امیرعبداللهیان: در مورد لغو تحریم‌ها رایزنی کردیم