Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه خمسه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: همزمان با هفته دولت ۶۸ طرح عمرانی و تولیدی کشاورزی در استان با ۵۳۶ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: این طرح‌ها شامل ۵۲ طرح آب و خاک، سه طرح دام و طیور، پنج طرح باغبانی، سه طرح صنایع کشاورزی و پنج طرح شیلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: با بهره برداری از طرح‌های یاد شده ضمن بهره مندی یک هزار و ۵۲۸ خانوار روستایی از خدمات زیربنایی، زمینه اشتغال ۱۳۰ نفر به طور مستقیم و ۳۵۱ نفر به طور غیر مستقیم در استان فراهم شده است.

 

۱۰۱۰/ت۱۰/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  علیرضا یورد خانی مدیر عامل تعاونی عشایری گرمسار و آرادان گفت: این کارخانه با ظرفیت تولید ۴۰ هزار تن در دو بخش کنستانتره به روش مش و سوپر پخت و پلیت با زیر مجموعه ۲۵۰ هزار راس دام مولد و ۱۰۰ هزار راس بره پروار و متعلق به ۷۵۰ خانوار است که با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین از سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار  که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بازدید کرد.
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی  گفت : این سیلو یکی از مهم‌ترین پروژه های بخش کشاورزی است  که با تکمیل تاسیسات جانبی و برقی آماده ک تا سه ماه آینده   به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان