Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@10:22:39 GMT

بنیاد برکت ۲۵۰ طرح اشتغال‌زا در باشت اجرا می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۹۱۵

بنیاد برکت ۲۵۰ طرح اشتغال‌زا در باشت اجرا می‌کند

به گزارش ایرنا، سید علی سجادی روز پنجشنبه در نشست شورای اشتغال باشت اظهار داشت: این طرح ها در زمینه های دام سبک، دام سنگین، کشاورزی ،شیلات و طیور اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح های اقتصادی امسال اجرا می شود افزود: ۱۵ روستای هدف اشتغال برای این طرح ها شناسایی شده است.

مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:روستاهای سرابیز، برغون،آبدهگاه،تلچگاه،کته،لیراب،چالموره،بیدستان،چم بلبل،سعادت آباد،تل مویزی،شاه زینعلی و چاه تلخ از جمله مناطق اجرای این طرح ها در مرحله نخست هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی تصریح کرد: برای هریک از طرح های اشتغالزا ۱۰۰ تا ۴۰۰  میلیون ریال تسهیلات بانکی براساس نیاز پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: ارائه آموزش های فنی و مهارتی و راه اندازی صندوق پشتیبانی خرید نهاده های کشاورزی و سایر ابزارهای مورد نیاز بهره برداران از دیگر برنامه های بنیاد برکت برای حمایت از اشتغال در این روستاهاست.

مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد همچنین از پیش بینی یک هزار طرح اشتغالزایی از محل اعتبارات  بنیاد برکت در استان خبر داد.

سجادی گفت: طرح حمایت از ایجاد کسب و کارهای کوچک از سوی بنیاد برکت از سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد شروع شده است.

وی افزود: در سال گذشته ۳۳۵ طرح کوچک اشتغالزا در منطقه چاروسا اجرا شد.

فرماندار باشت نیز در این نشست با اشاره به خدمات بنیاد برکت در حوزه های بهداشت، مدرسه سازی، تامین آب روستایی و سایر زیرساخت های این شهرستان تاکید کرد: تحقق طرح های اشتغالزا تکمیل کننده خدمات ماندگار این موسسه  در شهرستان است.

مسعود حسینی افزود: از ۲ سال پیش تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال در زمینه تسهیلات روستایی عشایر در شهرستان باشت جذب شده است.

وی تاکید کرد: مشارکت با بانک توسعه تعاون برای اجرای طرح های اشتغالزا از دیگر برنامه های توسعه اقتصادی در باشت است.

بخشدار بوستان نیز در این نشست گفت: دهیاران این منطقه آمادگی کامل برای همکاری با بنیاد برکت جهت تحقق این طرح ها دارند.

مجید محمدی فر با یادآوری انحراف برخی طرح های اشتغالزا از مسئولان خواست با برنامه ریزی به صورت زنجیره تولید تا مصرف زمینه تحقق اشتغال واقعی در این طرح ها را فراهم کنند.

شهرستان باشت دارای ۱۲۲ روستا و ۱۶ هزار و ۹۴۳ خانوار جمعیت روستایی است و با جمعیت ۲۲هزار نفری یکهزار و ۶۰  کیلومتر مساحت و دارای ۱۱۵ روستا دارد.

باشت دارای۲۷ روستای دارای دهیاری و ۳۶روستای دارای شورای اسلامی است و چهار دهستان با بیش از ۱۰هزار نفر جمعیت روستایی دارد.

۸۱۴۳/۶۱۱۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اشتغال تسهیلات بانکی شورای اسلامی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر سه شنبه در دیدار با هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام با تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه استاندار و معاونین استاندار از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رییس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است. رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی گفت: زایرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

کد خبر 6086375

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌ کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • اجرای طرح زراعت چوب در تنگ فنی پلدختر
  • اشتغالزایی بنیاد برکت در شهرستان چگنی