Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی ناهیدی، در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان رضوی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به زائران بیت الله الحرام، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این پیام برائت از مستکبران در رأس آن آمریکا به معنای برائت از مظلوم کشی و جنگ افروزی محکوم کردند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین نکات در مورد پیام مقام معظم رهبری به شرایط کنونی جهان اسلام بر می‌گردد، خاطرنشان کرد: جهان اسلام در شرایط کنونی توسط برخی از کشور‌های عربی عملاً در مسیر تفرقه حرکت کرده و امنیت جهان اسلام توسط این کشور‌ها با خطر مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه خلیل آباد همچنین تصریح کرد: برخی کشور‌های جهان اسلام نظیر عربستان از تروریست‌های داعش و النصره و… حمایت می‌کنند که زمینه را برای نا امنی و جنگ داخلی در جهان اسلام فراهم کرده است.

وی در پایان اذعان کرد: با توجه به اینکه عربستان به عنوان میزبان حرمین شریفین که باید در دفاع از نماد‌های اصلی جهان اسلام پیش‌قدم باشد، ولی متأسفانه عملاً تبدیل به پیاده نظام غربی‌ها شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان در مراسم اعزام کارگران به دیدار رهبری با اشاره به آغاز هفته بسیج کارگران و کارخانجات گفت: پنجم اردیبهشت حدود ۵۰ نفر از کارگران استان گیلان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.
به گفته سرهنگ پاسدار عباس اسکندری این دیدار در حسینیه حضرت امام خمینی (رض) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • مراحل هشت‌گانه تبدیل شدن ایران به ابرقدرت
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل