Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اسماعیل احمدخانی با اشاره به ضرورت حمایت از کالاهای داخلی اظهار کرد: در این راستا طرحی را برای راه اندازی هایپر مارکت تجهیزات ساختمان پیش بینی کرده ایم تا کالاها با قیمت بسیار مناسب و به صورت اقساطی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی یادآور شد: در این هایپر مارکت شرایط خوبی برای عرضه کالاهای مرتبط با تجهیزات ساختمان از جمله محصولات سرمایشی گرمایشی، بهداشتی ساختمانی، شیرآلات، یراق آلات و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در نظر گرفته شده است.

این فعال عرصه صنعت تجهیزات ساختمان با بیان اینکه 80 درصد محصولات ارائه شه در این مرکز ایرانی خواهد بود گفت: محصولات در این مرکز بدون پیش پرداخت و به صورت اقساطی در قالب قرارداد با دستگاه ها و ادارات عرضه می شود و دستگاه ها می توانند کارمندان خود را برای بهره مندی از خدمات این هایپر ساختمانی بهره مند کنند.

وی با اشاره به اینکه تقریبا غیر از مصالح ساختمانی همه محصولات مرتبط با ساختمان در این مرکز گردآوری شده است یادآور شد: این هایپر مارکت که در کیلومتر 2 جاده قم – اراک در حال احداث است تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

احمدخانی گفت: در این مرکز کالاها بدون سود و پیش پرداخت در 10 قسط در اختیار مردم و به ویژه کارکنان دستگاه ها قرار می گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده صنعت قم برنا هایپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌

ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیش از ۷۰ پروژه سلامت در این استان آماده راه اندازی است.

دکتر شاهین فر در گفت و گو با ایسنا افزود: افتتاح بخشی از این پروژه ها که نقش مهمی در رشد شاخص های حوزه سلامت دارند روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهند رسید.

 وی راه‌اندازی آم آر آی و سی تی اسکن بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد را ا زجمله این پروژه‌ها برشمرد و عنوان کرد: این تجهیزات در فضا و زیر بنایی به وسعت ۵۰۰ متر مربع و هزینه‌کرد حدود هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که گامی مهم در راستای ارتقای خدمات درمانی به مردم بجنورد است.

شاهین فر همچنین از افتتاح و بهره برداری دو مرکز تخصصی دیالیز در فاروج و راز و جرگلان خبر داد و گفت: این مراکز هر کدام با سه دستگاه مجهیز دیالیز جهت بهبود ارائه خدمت به بیماران کلیوی راه اندازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۳۱۵ بیمار دیالیزی تحت پوشش دانشگاه است که خدمات مورد نیاز را به صورت رایگان دریافت می کنند.

به گفته این مقام مسئول، راه اندازی بخش VIP بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان از دیگر پروژه هایی است که در روز شنبه هفته آینده افتتاح می شود و این بخش نیز در راستای افزایش رفاه و آسایش مادران، جلوگیری از مراجعه بیماران به دیگر استان‌ها و تحمیل هزینه‌های سنگین به مردم شهرستان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: مرکز تصویربرداری دیجیتال با هزینه ۵۰ میلیارد ریال و همراه سرای بیمارستان امام رضا(ع)، نیز از دیگر پروژه هایی است که به مناسبت هفته سلامت به بهره برداری می رسد.

شاهین‌فر با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی پیش از خوردن کلنگ آن ها، عنوان کرد: در روز شنبه هفته آینده مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان، طرح توسعه اورژانس بیمارستان جواد الائمه جاجرم نیز کلنگ زنی خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB