Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@20:30:01 GMT

قبض کاغذی برق از یکم شهریور در میناب حذف می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۹۷۹

قبض کاغذی برق از یکم شهریور در میناب حذف می شود

مدیر برق میناب گفت: مشترکان می توانند با ارسال شماره ۸ رقمی اشتراک برق (رمز رایانه) درج شده بر روی قبض برق به سامانه  *۱۰۰۰۰۷۶۱۱۲۱* بر روی تلفن همراه جهت دریافت پیامک اقدام کنند.
کیوان براتی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت شماره تلفن همراه از طریق لینک  http://service.hedc.co.ir/mobile و مراجعه حضوری به دفتر های پیشخوان دولت در سراسر استان از دیگر روش ها برای دریافت میزان برق مصرفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مشترکان در صورت جابه جایی منزل می توانند با مراجعه به سایت و یا از طریق سامانه ۱۰۰۰۰۷۶۱۱۲۱ نسبت به ارسال شماره اشتراک جدید برق اقدام‌ نمایند .
این مسوول یادآور شد: در شهرستان میناب ۸۵ هزار و ۳۴۹ مشترک برق وجود دارد که ۸۳ درصد تاکنون نسبت به ثبت شماره تلفن همراه اقدام کرده‌اند
شهرستان میناب با۳۰۰هزار نفر جمعیت در ۹۰کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد.
۷۱۹۴/۷۱۹۶۰۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر برق پیامک تلفن همراه رایانه شماره تلفن قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات شهری در آذربایجان شرقی ۶ فوتی به جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فریدون قنبرزاده در گفتگو با خبرنگاران افزود: از اول طرح نوروزی تا امروز ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان جان خود را از دست دادند و روزانه حدود ۲۲ نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به علل تصادفات و تجزیه و تحلیل آن، گفت: ۲ عامل تخطی از سرعت مجاز و عدم توجه به جلو (صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی) از مهمترین علل وقوع تصادفات در استان است.

وی با اعلام اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی ۲ تخلف سرعت غیر مجاز و صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی را به شدت اعمال قانون می‌کند، از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از کمربند ایمنی، رعایت سرعت مجاز و پرهیز از صحبت کردن با تلفن همراه، خود و خانواده را از وقوع تصادفات ایمن کنند و شادی نوروزی خود را عزا تبدیل نکنند.

کد خبر 6064434

دیگر خبرها

  • تصادفات شهری در آذربایجان شرقی ۶ فوتی به جا گذاشت
  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
  • (عکس) اوکراین با تلفن‌ همراه با پهپاد‌های انتحاری روسیه مقابله می‌کند!
  • اوکراین چگونه از تلفن های همراه برای مقابله با پهپاد های انتحاری روسیه استفاده می کند (+عکس)
  • دستگیری سارقان تلفن همراه در شهرضا
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید
  • شدت بارش طوفانی که برق و تلفن ایذه را قطع کرد!