Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@08:52:20 GMT

هیچ زائر ایرانی در مراکز درمانی سعودی بستری نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۰۰۷

به گزارش ایلنا، بر اساس اطلاعیه ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره آمار عملکرد درمانگاههای زائران ایرانی دراین شهر در موسم حج ۹۸ نشان می دهد از ابتدای فعالیت این مراکز تا صبح امروز (پنج شنبه ۳۱ مرداد) ۲۲ هزار و ۸۸۰ ویزیت عمومی و تخصصی برای زائران بیت الله الحرام انجام شده است.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه تا صبح امروز ۱۰۱۱ مورد ویزیت عمومی و تخصصی نیز به ثبت رسیده، آمده است تعداد بیمارانی که از ابتدای عملیات حج به مراکز درمانی سعودی اعزام شده اند ۱۰۳ نفر بوده که تمامی آنها نیز مرخص شدند و هیچ زائری در حال حاضر بستری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر دکتر عرب خردمند مسئول درمانگاه‌های مدینه بعد گفته بود که تا پایان عملیات حج ۳ درمانگاه راما، ریاض مهاجرین و الجاد المدینه خدمات درمانی به ضیوف الرحمان به صورت شبانه‌روزی ارائه می کنند.  

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مراکز درمانی ایرانی بستری مدینه مرکز پزشکی حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران عمره به عربستان از ۱۱ ایستگاه پروازی

زائران عمره مفرده از ۱۱ ایستگاه پروازی عازم عربستان می‌شوند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساعاتی پیش نخستین کاروان زائران عمره مفرده پس از 9 سال انتظار در قالب دو کاروان 85 نفره (170نفر) وارد مدینه منوره شد؛ طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سازمان حج و زیارت عملیات اعزام زائران از امروز تا 13 اردیبهشت و عملیات بازگشت آنها به کشور تا 23 اردیبهشت یعنی یک روز پیش از آغاز اعزام زائران حج تمتع خواهد بود. 

زائران عمره با پروازهای هواپیمایی ایران ایر رهسپار سرزمین وحی می‌شوند و به مدت 5روز در مدینه منوره و 5 روز در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت، 4 هتل در مکه و 6 هتل در مدینه  نیز پذیرای آنها خواهد بود.

عملیات عمره در ماه شوال با انجام 44 پرواز رفت‌وبرگشت از 11 فرودگاه کشور از شهرهای تهران، مشهد، شیراز، بندرعباس، ساری، کرمان، زاهدان، اهواز، یزد، اصفهان انجام خواهد شد و در این بازه زمانی 5700 زائر عمره عازم عربستان می‌شوند. 

نخستین کاروان عمره مفرده پس از 9 سال انتظار عازم مدینه شد

به گزارش تسنیم، خبر ازسرگیری اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده به‌صورت جدی در سال گذشته مطرح و از  22 آذر ماه ثبت‌نام از اولویت‌های یک تا 600 که  نزد بانک‌های ملی و ملت ودیعه‌گذاری کرده‌ بودند، آغاز شد اما با طولانی شدن زمان صدور مجوز برای ورود هواپیماهای ایران به عربستان، اعزام زائران عمره به طور کلی لغو شد و وجوه پرداختی به آنها بازگردانده شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • آغاز اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال انتظار
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • ورود نخستین گروه عمره گزاران ایرانی به مدینه
  • اعزام زائران عمره به عربستان از ۱۱ ایستگاه پروازی
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • استقبال سفیر ایران از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه