Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:16:33 GMT

قتل در مرغداری

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۰۱۵

قتل در مرغداری

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد علی محمدی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری همدان گفت: جوان ۳۷ ساله در روستای گاوزبان کبودراهنگ با پنج گلوله به قتل رسید.

 او گفت: فردی با در دست داشتن اسلحه‌ای وارد یک محوطه کارگاهی در روستای گاو زبان از توابع شهرستان کبودراهنگ شده و اقدام به شلیک گلوله به سمت یکی از شهروندان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اضافه کرد: این فرد با شلیک پنج گلوله موجب مرگ مالک یک مرغداری شد که طبق بررسی‌های صورت گرفته اختلاف حساب مالی بین این ۲ تن موجب بروز این درگیری است.

 فرد مسلح با مقتول سابقه دوستی و مراوده مالی داشته است و در روز حادثه با پوشاندن صورت خود به محل کار مقتول مراجعه می‌کند و پس از قتل این فرد، دوست او را نیز مورد هدف قرار داده و ۲ تیر به پا و یک تیر به سمت پهلوی او شلیک می‌کند.

نفر دوم این حادثه مجروح شده و در بیمارستان بعثت شهر همدان بستری است، همچنین تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری فرد مسلح ادامه دارد.

انتهای پیام/د.ا

جوان کبودراهنگی با پنج گلوله به قتل رسید

منبع:خبرگزاری ایرنا

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت در نشست قرارگاه مرکزی امنیت غذایی گفت: با همت بخش خصوصی و در راستای ارتقای تولید، از ابتدای فروردین تاکنون ۲ میلیون و ۲۸۶ هزار قطعه جوجه در واحدهای مرغداری انجام که این میزان جوجه ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۷ درصد افزایش دارد.

سید محمد رضا سیدحسینی تصریح کرد: با این میزان جوجه ریزی ۳۹۰۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می شود.

وی گفت: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶۰۰ میلیارد تومان بخش خصوصی در حال ساخت است.

حسینی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت ۸ میلیون قطعه در هر دوره در استان سیستان وبلوچستان مشغول تولید هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم
  • جوجه یک روزه
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس