Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد مرتضوی فرد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح روز پنجشنبه در تماس با جمعیت هلال احمر، اطلاع رسانی شد که تیم کوهنورد در منطقه تنگ زندان منطقه حفاظت شده سبزکوه از روز گذشته تاکنون گم شده اند.

وی،  از اعزام ۷ نفر در قالب تیم امداد و نجات غارنورد و کوهنورد با یک پرواز امدادی و همچنین سه تیم امدادی از شهرستان کیار و شهرکرد برای امداد رسانی خبر داد و گفت: هنوز اطلاعات دقیقی از وضعیت کوهنوردان در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، دره تنگ زندان سبزکوه یکی از مرتفع‌ترین و خشن‌ترین کوه‌های استان چهارمحال و بختیاری است که بین شهرستان‌های اردل، لردگان و بروجن قرار دارد و دارای چشم‌اندازهای طبیعی، مرتعی، جنگلی و کوهستانی است.

این دره حدود ۱۰ آبشار مرتفع را در دل خود جا داده است که آبشارهای آتشگاه، دره عشق، تونل کوهرنگ و تنگ زندان از مهم‌ترین و زیباترین آنها هستند.

تنگ زندان  دارای آبشار ۱۰۰ متری تنگ زندان با ۸ آبشار کوچک در شمال منطقه حفاظت شده سبزکوه قرار دارد که بزرگ‌ترین آبشار ایران است و در بین بومی‌های منطقه به آبشار دودی یا کرودیکن معروف است که پس از سرازیر شدن از دل صخره در نهایت به رودخانه سبزکوه می‌ریزد و در ادامه به رودخانه کره بس می‌پیوند.

شهرستان کیار در ۳۵کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان چهارمحال و بختیاری امداد و نجات چهارمحال و بختیاری عشق هلال احمر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حمید محبوبی ؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی گفت:ساعت  ۰۴:۳۵ بامداد روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور ارومیه به مهاباد،سواری پژو از جاده منحرف،واژگون و با گاردریل برخورد کرد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات حیدرآباد نقده بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی افزود:این حادثه ۴ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی با استفاده از ست هیدرولیک خودروی نجات و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل شدند و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دیگر خبرها

  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد 
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • نجات سرنشینان پراید پس از سقوط به دره در جاده یاسوج
  • فیلم/ خدمت رسانی شبانه امدادگران هلال احمر در مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • کوهنوردان مفقودی دره جرمی ارومیه نجات یافتند