Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@11:57:22 GMT

۵۸ کیلوگرم شیشه و هروئین در هندیجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۲۴۴

۵۸ کیلوگرم شیشه و هروئین در هندیجان کشف شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۵۸ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین در محور مواصلاتی شهرستان هندیجان خبر داد. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،به نقل از پایگاه پلیس سردار حیدر عباس‌زاده  اظهار داست: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر  و اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی ورودی استان، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات پلیسی از انتقال محموله شیشه و هروئین به شهرستان هندیجان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد دقیق اطلاعاتی محور تردد خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و با همکاری ماموران ایستگاه ایست بازرسی امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان در یک عملیات غافلگیرانه خودروی ام وی ام با 2 سرنشین را متوقف کردند.

18 تن و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر ظرف چند روز گذشته در استان کرمان کشف شدکشفیات مواد مخدر در استان اردبیل 20 درصد رشد داشته استبندرعباس| انهدام بزرگترین باند سازمان یافته مواد مخدر با گردش مالی 10 هزار میلیاردی در جنوب کشور

فرمانده انتظامی استان خوزستان  بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار 45 کیلوگرم مواد روان گردان شیشه و 13 کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی اذعان کرد: دو قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند .

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟

همشهری آنلاین؛ حوادث: سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت درباره این طرح گفت: در بحث مواد مخدر اولویت پلیس جلوگیری از توزیع محموله‌های مواد در سطح شهر است و البته در کنار دانه‌درشت‌ها با توزیع کنندگان و خرده فروشان نیز برخورد می‌کنیم. به طوریکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون تقریبا ۳۲۰۰ توزیع کننده خرد و همچنین حاملان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت:‌ آمار ما از میزان کشفیات موادمخدر نشان می‌دهد که در سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر بوده‌ایم.

کشف بزرگترین محموله شیشه

یکی از پرونده‌های مهمی که رئیس پلیس تهران به آن اشاره کرد، کشف بزرگترین محموله شیشه تاکنون در پایتخت بوده است. سردار محمدیان درباره جزییات این پرونده گفت: همکارانم یک تن و ۱۱۸ کیلوگرم شیشه از یک تریلی کشف کردند که بزرگترین محموله شیشه‌ای است که تاکنون کشف شده و منشا آن خارج از کشور و مقصد آن تهران بود. این محموله در رصد همکاران من بود و اگر این بار توزیع می شد خطرات زیادی داشت. ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ یک تن و ۱۱۷ کیلوگرم مخدر شیشه را از یک تریلی حامل بار سنگ کشف کردند و ٣ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند. به گفته وی این محموله در تعطیلات نوروز، در بزرگراه امام‌رضا (ع) شناسایی و توقیف شد و بسته‌های شیشه به طرز ماهرانه ای در بار ۲۳ تنی سنگ جاساز شده بود.

سردار محمدیان با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر در تهران تاکید کرد: من از شهردار تهران و فرمانده فراجا که دستور این اقدام را صادر کرد، تشکر می‌کنم، چرا که اجرای این طرح باعث شد تا چهره شهر تهران از خرده فروشان و معتادان متجاهر پاک شود.

کد خبر 845032 برچسب‌ها فراجا اعتیاد - مواد مخدر حوادث ایران

دیگر خبرها

  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد