Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اسحاق جهانگیری روز پنجشنبه در آئین بهره برداری از استادیوم شهدای نوشهر افزود: یکی از مهم ترین اهداف دشمن فروپاشی اقتصاد ایران است و با بهره گیری از همه ابزارهای رسانه ای در صدد است با انعکاس آمار دروغ بیکاری جوانان، احساسات ملت ایران را خدشه دار کند و بذر ناامیدی در دل این مردم بکارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : آمریکا درصدد است بزرگ ترین سرمایه اجتماعی ملت ایران را که امید است از بین ببرد. همه باید برای زنده نگه داشتن این سرمایه اجتماعی به دولت کمک کنند و یکی از راهکارهای اساسی آن بنا به تاکید وزیر ورزش و جوانان، کم کردن هزینه برای اجرای طرح های ورزشی است.

معاون اول رئیس جمهوری گفت: از یک سال یش سعی شده تا  به تاسی از منویات مقام معظم رهبری با یک برنامه ریزی مدون تا حدودی راهبردهای دشمن در زمینه فشارهای اقتصادی علیه ایران را شناسایی کرده و در پی آن بتوانیم تا حدود زیادی این تحریم ها را بی اثر نمائیم.

وی با اشاره به ادامه سازندگی و عمران و آبادانی در کشور با وجود تحریم های سخت دشمن، افزود: در تاریخ ایران سابقه ندارد دولت با همه این مشکلات اقتصادی بتواند طرح های بسیار بزرگ را اجرا کند و برخی از آن ها را به بهره برداری برساند .

جهانگیری گفت: به عنوان نمونه می توان به طرح ملی آزاد راه تهران - شمال اشاره کرد که عملیات اجرایی آن طبق اسناد موجود بیش از ۲ دهه پیش آغاز شد و حدود پنج بار نیز از این پروژه بسیار مهم و حیاتی شمال کشور بازدید کرده ام و به لطف خدا روند اجرایی این طرح با تخصص اعتبارات دولت پرشتاب است .

وی اظهار داشت: در سال ۱۳۹۱ میزان تولید بنزین در ایران روزانه ۵۲ میلیون لیتر بود، ضمن آن که تازه تحریم ها علیه ملت ایران آغاز شده بود و اجازه واردات بنزین نداشتیم، اما در این دولت نه تنها اقدام به تولید بنزین شد و مقدار آن هم اکنون روزانه به حدود ۱۱۰ میلیون لیتر در روز رسید بلکه صادر هم می شود.

معاون اول رئیس جمهوری با قدردانی از حمایت های بی دریغ رهبری فرزانه ، افزود: دولت با همه مشکلات و محدودیت های مالی باید زیرساخت ها را برای اجرای طرح های بسیار مهم و اثر بخش بویژه در حوزه ورزشی برای مردم مهیا سازد و در این زمینه پیمانکاران نیز باید دولت را همراهی کنند.

جهانگیری مازندران را جزو استان های بسیار مهم و کلیدی توصیف و تاکید کرد: راهبرد دولت توجه به توسعه و رونق مسائل کشاورزی ، گردشگری و نیز صیانت از محیط زیست و دریای خزر است و خوشبختانه در بودجه ۹۸ دولت اعتبارات قابل توجهی برای موضوع پسماند پیش بینی کرده و اختصاص داده که این نشان از توجه دولت به این مساله دارد.

حجت الاسلام محمود مشایخ امام جمعه نوشهر نیز در این آئین نداشتن راه مستقیم ورودی و خروجی به بندر نوشهر ، وجود زندان  در مرکز شهر ، تامین اعتبار برای زباله سوز و نیز ارتقای سی سنگان به بخش را از خواسته های مردم این شهرستان برشمرد .

معاون اول رئیس جمهوری از استاندار مازندران خواست تا این مشکلات را بررسی و برای پیگیری و رفع آن با او مکاتبه کند.

جهانگیری عصر دیروز چهارشنبه به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه در استان مازندران به این استان شمالی سفر کرد.

معاون اول رییس جمهوری دیروز فاز نخست مرکز بین‌المللی تجارت برنج ایران را در شهرستان آمل راه اندازی کرد. افتتاح ورزشگاه شهدای نوشهر هم برنامه روز دوم سفر جهانگیری به مازندران بود.

عملیات نوسازی و بازسازی ورزشگاه پنج هزار نفری شهدای نوشهر از سال ۹۶ با اعتبار مصوب ۱۵ میلیارد تومان شروع و برای بهسازی و مرمت کامل این مجموعه ۱۷ میلیارد تومان هزینه شد که  ۵۰ میلیارد ریال از اعتبار مورد نیاز برای مرمت و بازسازی این پروژه از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی تامین شده است.

ورزشگاه شهدای نوشهر علاوه بر ۸۳۰۰ متر مربع زمین چمن مصنوعی و متعلقات، دارای فضای فعالیت های پزشکی و داوران ، واحد اداری ، سکوی صندلی برای تماشاچیان ، رختکن تیم مهمان و میزبان، سالن بوکس ، سریداری و  ۶۰ چشمه سرویش بهداشتی است.

۷۰۷۸ / ۱۶۰۲ /۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر افتتاح طرح اسحاق جهانگیری ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، وزارت خزانه داری آمریکا امروز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه به اصطلاح واسطه‌های تجاری نیروهای انصارالله یمن، نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان اعمال کرده است.

در این بیانیه آمده است که تحریم‌های مذکور شامل شش نهاد، یک فرد و ۲ نفتکش می‌شود که حوزه فعالیت آن ها و یا محل ثبت فعالیت آن ها در هند، ویتنام، لبنان، کویت و لیبریا است.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده است که مجموعه افراد و نهادهای ذکر شده در تسهیل تبادل محموله‌ها و معاملات مالی دخیل بوده‌اند.

این وزارت خانه اضافه کرد که ۱۱ شخص و نهادی که از نظام بشار اسد رئیس جمهور سوریه از طریق تسهیل تبادلات مالی حمایت می‌کنند نیز تحریم کرده است.

کد خبر 6063123

دیگر خبرها

  • ناترازی‌ها پاشنه آشیل دولت رئیسی | ۱۴۰۳، سال رکوردشکنی تورم ۵۰ ساله ایران؟
  • آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبرد‌های جمهوری اسلامی است
  • وزیر دولت رئیسی: دشمن از حضور معنوی مردم در تخت‌جمشید ناراحت شد | فیلم
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • وزیر نفت پاکستان: ما به گاز ایران نیاز داریم
  • آمریکا: از پروژه خط لوله گاز پاکستان- ایران حمایت نمی‌کنیم
  • آمریکا با پروژه گازی ایران و پاکستان مخالفت کرد!
  • واشنگتن: از پروژه گازی ایران و پاکستان حمایت نمی‌کنیم
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین