Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: هفته دولت امسال ۳۰۰ میلیارد تومان طرح صنعتی در استان به بهره‌برداری می‌رسد. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسین طلوعیان ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به افتتاح 31 واحد صنعتی در هفته دولت امسال اظهارداشت: سرمایه‌گذاری انجام شده در این واحدها حدود 300 میلیارد تومان است که بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال 460 نفر را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در هفته دولت امسال طرح توسعه هفت واحد صنعتی افتتاح می‌شود و 24 واحد نیز ایجادی است. این واحدها شامل کارخانه خوراک دام و طیور، تولید ربات‌های آموزشی، بتن سیال معمولی، تولید انواع داروهای نوترکیب، اسکلت فولادی سوله، چاپ افست فلزات و غیره است.

8 طرح صنعتی و معدنی هم‌زمان با هفته دولت در استان سمنان افتتاح می‌شودگازرسانی به 15 روستا و 60 طرح صنعتی گلستان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد14 هزار میلیارد طرح صنعتی و معدنی در کرمان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: تا پایان امسال سرمایه‌گذاری صنعتی در استان به 700 تا یکهزار میلیارد تومان خواهد رسید که رونق تولید را به همراه خواهد داشت.

وی درباره جبران خسارت سیل صنعتگران استان نیز بیان داشت: همه واحدهای خسارت دیده به چرخه تولید بازگشتند و فقط پنج واحدصنعتی هنوز غیرفعال است. دولت برای جبران خسارت سیل به واحدهای صنعتی استان 105 میلیارد تومان تسهیلات مصوب کرد که امیدواریم هفته آینده بخشی از این تسهیلات به بانک‌های استان ابلاغ شود.

طلوعیان با بیان اینکه توسعه سرمایه‌گذاری سبب رونق تولید می‌شود، گفت: تعیین تکلیف مجتمع پتروشیمی، منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون، تامین زیرساخت‌های شهرک هزار هکتاری اترک و غیره از جمله اولویت‌های اصلی استان در زمینه تولید و تجارت است.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: ظرفیت تولید نفت خام این شرکت با دو اقدام اصلاحی در تأسیسات مارون ۲ و بهره‌برداری رامشیر، ۲۰ هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده گفت: با هدف انجام تعهدihd تولید شرکت نفت و گاز آغاجاری در سال ۱۴۰۳، با انجام دو اقدام اصلاحی روی خطوط لوله نفت نمکی در واحدهای بهره‌برداری مارون ۲ و رامشیر، تولید این شرکت ۲۰ هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد.

وی افزود: برای دستیابی به حداکثر توان تولید نفت، بخشی از نفت نمکی میدان رامشیر به‌صورت موقت تا احداث واحد فرآورش جدید، با انجام اصلاحیه به واحد بهره‌برداری مارون ۲ ارسال می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری اظهار کرد: با انجام این اقدام، که هم‌اکنون به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، روزانه ۲۰ هزار بشکه به ظرفیت تولید این شرکت افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود