Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:37:19 GMT

۵۸ کیلوگرم شیشه و هرویین در هندیجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۴۱۸

۵۸ کیلوگرم شیشه و هرویین در هندیجان کشف شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و اجرای طرح کنترل جاده های اصلی و فرعی ورودی خوزستان، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات پلیسی از انتقال محموله شیشه و هرویین به شهرستان هندیجان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با رصد دقیق اطلاعاتی جاده ، تردد خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و با همکاری ماموران ایستگاه ایست بازرسی امامزاده عبداله شهرستان هندیجان در یک عملیات غافلگیرانه خودروی ام وی ام با ۲ سرنشین را متوقف کردند.

سردار عباس زاده گفت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۴۵ کیلوگرم مواد روان گردان شیشه و ۱۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع هرویین را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد:۲ قاچاقچی در این رابطه دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

۹۵۹۴ / ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هندیجان خوزستان انتظامی کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر در شهرستان‌های سراوان، زابل، زاهدان و خاش پس از اشراف اطلاعاتی، از فعالیت قاچاقاقچیان مواد افیونی مطلع و پس از شناسایی قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام ارشد انتظامی افزود؛ سوداگران مرگ در عملیات پلیس سراوان در مواجهه با ماموران تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند و با رها کردن مواد با توجه به پستی و بلندی‌های منطقه متواری و ۵۰۰ کیلو گرم تریاک و ۱۰۰ کیلو حشیش از محل کشف و ضبط شد.
وی افزود: ماموران پلیس در یکی از خیابان‌های زابل دستور ایست را به راننده یک دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر صادر کردند ولی راننده بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه و با رها کردن خودرو از محل فرار کرد که در بازرسی از خودرو ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد .
????فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: قاچاقچیان مواد افیونی در یکی از محلات خاش هم با رها کردن مواد با توجه به پستی و بلندی‌های منطقه فرار کردند و ۲۹۷کیلو و ۵۰۰گرم تریاک از محل کشف و ضبط شد.
سردار جلیلیان در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس در یکی از روستا‌های زاهدان دستور ایست را به یک دستگاه خودرو سواری پژو و حامل مواد مخدر صادر و خودرو متوقف که در این عملیات نیز از بازرسی خودرو سواری ۵۵ کیلو گرم تریاک کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این چهار عملیات پلیس در مجموع یک تن و ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۱۰۰ کیلوگرم از نوع حشیش کشف و ضبط و یک سوداگر مرگ دستگیر، دو دستگاه خودرو توقیف و و دستگیری قاچاقچیان متواری در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت
  • کشف محموله قرص غیرمجاز در هندیجان
  • جاسازی مواد مخدر در خودرو سواری ، لو رفت
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت