Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۹، به دلیل ناداوری صورت گرفته در مبارزه سانداکار دختر ایرانی، یک مدال طلا از چنگ نمایندگان کشورمان خارج شد تا در پایان مسابقات امروز، مجموع مدال‌های ایران به ۵ طلا، ۴ نقره و ۹ برنز برسد.

به گزارش ایسنا، امروز (پنج‌شنبه) ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸ در ادامه دهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا که به میزبانی کشور برونئی در حال پیگیری است، در میان نمایندگان ایران قرنی ابراهیمی به مدال طلا رسید، مهراسا عبداللهی نقره گرفت و آیدا حیدری، یاسمن باقرزاده، علی ظفری و سیدمهدی رضوی به مدال برنز رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب تعداد مدال‌های ایران در این مسابقات تا پایان روز چهارم به ۵ طلا، ۴ نقره و ۹ برنز رسید. نتایج نمایندگان ایران در رقابت‌ای روز چهارم نیز به شرح زیر است:


*ساندای پسران

علی ظفری در مرحله نیمه نهایی وزن ۵۲ کیلوگرم پسران برابر "ژیان پنگ" سانداکار چین شکست خورد و به مدال برنز رسید. ظفری پیش از این نمایندگان ماکائو و قرقیزستان را شکست داده بود.

مهدی اکبری در نیمه نهایی وزن ۵۶ کیلوگرم برابر "وینای" سانداکاری از هند ۲ بر یک به برتری رسید و فینالیست شد تا حریف "انزو وابیو" از اندونزی در این مرحله شود. اکبری پیش از این، "سون جائه مین" از کره جنوبی شکست داده بود.

سیدمهدی رضوی در نیمه نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم مقابل «ون فان لی» چینی از رسیدن به برتری بازماند و برنز گرفت. وی پیش از این، «چنگ هوان وو» از چین تایپه را با اقتدار شکست داده بود.

اما قرنی ابراهیمی در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم ساندای پسران، "گاپاروف" از قزاقستان را در ۲ راند متوالی شکست داد و به مدال طلا رسید.


*ساندای دختران

مهراسا عبداللهی در فینال وزن ۵۶ کیلوگرم دختران،  برابر "ژیائو ژانگ" از چین ۲ بر یک شکست خورد و به مدال نقره این وزن رسید.

اما آیدا حیدری در وزن ۵۲ کیلوگرم، در نیمه نهایی مقابل "شی جی چو" از چین و در وزن ۶۰ کیلوگرم، یاسمن باقرزاده در نیمه نهایی برابر "گائون یان" از چین قرار گرفتند که پس از سه راند مبارزه با وجود عملکرد خوب شکست خورده و به مدال برنز رسیدند.

در مبارزه مهراسا عبداللهی، یاسمن باقرزاده و آیدا حیدری ناداوری‌هایی صورت گرفت که ضمن اعتراض کادرفنی ایران، با اعتراض برخی از تماشاگران حاضر در سالن نیز همراه شد.


اسامی مدال آوران ایران تا پایان روز چهارم به قرار زیر است:

مدال‌های طلا: سهیل موسوی، یونس شهرکی، شاهین بنی‌طالبی، حسن لطفی و قرنی ابراهیمی

مدال‌های نقره: نازنین بازدار، ستایش تک‌فلاح، علی شکروی و مهراسا عبدالهی

مدال‌های برنز: شاهین بنی‌طالبی (۲ مدال)، تیم دوئلین دختران (فاطمه جزینی و منیره پناهی)، نازنین بازدار، منیره پناهی، علی ظفری، سیدمهدی رضوی، آیدا حیدری و یاسمن باقرازده


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو

بوکسور وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود در تورنمنت جاده ابریشم را قطعی کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های بوکس تورنمنت جاده ابریشم باکو که از روز یکشنبه آغاز شده است، امروز (سه‌شنبه - ۷ فروردین ۱۴۰۳) بوکسور سبک وزن ایران موفق شد با پیروزی مقابل حریف خود، چهارمین مدال ایران در این رقابت‌ها را قطعی کند.

عصر امروز در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری به مصاف «اوروزبیکوف» از قرقیزستان رفت و مقابل این حریف به برتری رسید تا ضمن راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی، چهارمین مدال ایران (برنز) را در این تورنمنت قطعی کند.

پیش از این نیز در مبارزات روزهای گذشته، مهدی پرویزی، مصطفی ریگی و کسری طهماسبی با رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • صعود پرویزی و امیری به فینال
  • صعود پرویزی و امیری به فینال/ ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند
  • صعود پرویزی و امیری به فینال/ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند
  • سال اولین ها
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو