Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه در هفته دولت ۹۵ پروژه در بیرجند افتتاح و کلنگ زنی می‌شود گفت:برای این پروژه‌ها ۷۶ میلیارد و ۱۵۴ میلیون تومان هزینه شده است. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی ناصری در آستانه فرا رسیدن هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 95 پروژه برای افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بیرجند گفت: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 76 میلیارد و 154 میلیون تومان پیش‌بینی یا هزینه شده که 73 میلیارد و 507 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و 2 میلیارد و 647 میلیون تومان از محل سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی تامین می‌شود.

وی افزود: از مجموع 91 پروژه مختلف شهری و روستایی که با مجموع 62 میلیارد و 997 میلیون تومان اعتبار دولتی و مشارکت 2 میلیارد و 647 میلیون تومانی بخش خصوصی افتتاح می شود 45 پروژه در سطح شهر بیرجند و 46 پروژه در روستاها به بهره‌برداری خواهد رسید.

55 پروژه برق‌رسانی در هفته دولت در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد10 طرح آبرسانی همزمان با هفته دولت در فارس به بهره‌برداری می‌رسد200 طرح عمرانی، فرهنگی و اقتصادی هفته دولت در قم به بهره‌برداری می‌رسد

ناصری ادامه داد: از مجموع 4 پروژه کلنگ‌زنی، 3 پروژه مربوط به شهرداری شامل پارک سایت اداری و پارکینگ‌های طبقاتی میدان امام خمینی(ره) و حکیم نزاری 13 با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون تومان و پروژه شرکت تعاونی مسکن ایثارگران نیروهای مسلح مربوط به مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند با حدود 7 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار است. 

وی تصریح کرد: بیشترین تعداد پروژه‌ها با 27 طرح توسط شرکت توزیع نیروی برق به بهره‌برداری می‌رسد که عمدتاً شامل احداث پست و شبکه فشار ضعیف هوایی به منظور تامین برق و رفع افت ولتاژ و کاهش شعاع تغذیه در سطح شهرستان، اصلاح روشنایی معابر، احداث شبکه روشنایی روستای دستگرد، افزایش قدرت یا تعویض ترانس به منظور تامین برق و رفع افت ولتاژ متقاضیان شهری (اراضی 55 هکتاری، پارک خطی پیامبر اعظم، خیابان دولت و خیابان غفاری 7)، افزایش قدرت یا تعویض ترانس به منظور تامین برق و رفع افت ولتاژ متقاضیان روستایی، احداث شبکه به منظور تامین برق متقاضیان نقاط مختلف روستایی، احداث شبکه هوایی فیبر نوری به منظور ایجاد ارتباط مخابراتی بین پست‌های زمینی نقاط مختلف شهر بیرجند است که برای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 675 میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار بیرجند خاطرنشان کرد: اداره جهادکشاورزی با 11 پروژه به ارزش حدود 3 میلیارد و 84 میلیون تومان، رتبه دوم تعداد طرح‌های افتتاحی را به خود اختصاص داده که عمدتاً شامل احیاء و مرمت قنوات و آبیاری تحت فشار و کم فشار اراضی کشاورزی است.

ناصری عنوان کرد: 12 روستای شهرستان با اعتباری معادل 4 میلیارد و 780 میلیون تومان از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد و شهرداری بیرجند نیز 5 پروژه با اعتبار بیش از 1 میلیارد و 165 میلیون تومان را افتتاح خواهد کرد که شامل اجرای زیرسازی و آسفالت محور کارگران و اتصال آن به میادین شهید مصطفی خمینی و شهید فهمیده، افتتاح پارک 9 دی مهرشهر، احداث و بهسازی میادین شهید مصطفی خمینی و شهید فهمیده، ایجاد فضای سبز ضلع غرب بلوار شهید صیاد شیرازی و تخریب و بازسازی فاز یک ضلع جنوبی باغ ایرانی خواهد بود.           

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع آب، شرکت آب و فاضلاب شهری 5 پروژه با اعتبار بیش از 5 میلیارد و 623 میلیون تومان، شامل بهره‌برداری خط انتقال چاه‌های آب شرب شماره 6 و 8 دشت رکات و عملیات حفر و لوله گذاری جدار، آزمایش پمپاژ، نصب منصوبات و تجهیز چاه و اتصال به خط رانش را در برنامه خواهد داشت. 

ناصری خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت بخش راه، 5 پروژه در این بخش با اعتبار 5 میلیارد و 970 میلیون تومان، شامل احداث راهدارخانه سرچاه تازیان، احداث و آسفالت راه روستایی بقی- قیصار، بهسازی و آسفالت قطعه1 راه روستای جلال- تخچرآباد، اجرای زیرسازی وآسفالت ورودی شوکت آباد و روکش آسفالت  محور القورات به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از اجرا و بهره‌برداری هفت طرح برق‌رسانی در سطح استان با صرف ۳۴۵ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

مجید فرهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اجرا و بهره‌برداری هفت طرح برق‌رسانی در سطح استان با صرف ۳۴۵ میلیارد در این استان اظهار کرد: برق‌رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره هفت ناغان در شهرستان اردل جهت تأمین برق شهرک صنعتی کاج، احداث فیدرهای جدید برق‌رسانی در دشتک، احداث فیدر عمومی و بهینه‌سازی فیدر شماره پنج در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی، برق‌رسانی به پمپاژ آب آزادگان در شهرستان بن، احداث فیدرهای اختصاصی فاز یک و دو معادن سنگ بی ‌دکل و باباحیدر، تقویت و بهینه‌سازی فیدر شماره چهار فارسان جهت برق‌رسانی به قطب صنعتی جونقان از جمله این طرح‌ها است.

وی افزود: برق‌رسانی به نواحی صنعتی، ارتقای ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق‌رسانی به پمپاژهای آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری و اشتغال‌زایی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

کد خبر 747143

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری