Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:05:39 GMT

۵۸ کیلوگرم شیشه و هرویین در هندیجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۴۶۷

۵۸ کیلوگرم شیشه و هرویین در هندیجان کشف شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و اجرای طرح کنترل جاده های اصلی و فرعی ورودی خوزستان، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات پلیسی از انتقال محموله شیشه و هرویین به شهرستان هندیجان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با رصد دقیق اطلاعاتی جاده ، تردد خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و با همکاری ماموران ایستگاه ایست بازرسی امامزاده عبداله شهرستان هندیجان در یک عملیات غافلگیرانه خودروی ام وی ام با ۲ سرنشین را متوقف کردند.

سردار عباس زاده گفت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۴۵ کیلوگرم مواد روان گردان شیشه و ۱۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع هرویین را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد:۲ قاچاقچی در این رابطه دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

۹۵۹۴ / ۶۰۳۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی کشف و ضبط ماموران پلیس مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نجاتی ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی در استان خوزستان به منظور مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر ابتدا باید کار فرهنگی و اجتماعی و سپس کار مقابله‌ای انجام شود.

وی با بیان اینکه با کار فرهنگی نیز اقدامات کم هزینه‌تر و جامعه سالم‌تر خواهد بود، افزود: نباید اجازه دهیم به دلیل آگاهی کم و آموزش کم، فردی در جامعه معتاد شود و بعد سراغ جمع‌آوری معتاد متجاهر یا مقابله با قاچاقچیان برویم.

نجاتی بیان کرد: میزان اعتبارات در حوزه مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در مقابل کارهایی که انجام می‌شود، ناچیز است و تلاش برای افزایش اعتبارات در حال انجام است؛ البته باید توجه شود که اعتبارات در محل خود هزینه شوند.

وی با اشاره به تأثیر مستقیم جمع‌آوری معتادان متجاهر در کاهش آمار سرقت گفت: در راستای مقابله با مواد مخدر، اولویت ما انجام کار فرهنگی است و نیازمند مشارکت مردم در این زمینه هستیم. جمعیت هدف ما دانش‌آموزان و اولیا هستند که باید ارتباط اولیا با مسؤولان فرهنگی امر مبارزه با مواد مخدر نزدیک‌تر شود تا نوجوانان و جوانان مصون بمانند.

وی افزود: انجام کار فرهنگی در توسعه اقتصادی و اجتماعی و سایر ابعاد به ما کمک می‌کند. برنامه متمرکز ما امسال در حوزه آموزش و پرورش و فرهنگیان و اولیا است. لذا باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و در این کمیته راهکارها ارائه و سیاست‌گذاری خوبی انجام شود و امیدواریم بتوانیم در ادامه راه با برنامه‌ریزی، کارهای فرهنگی خوبی را در زمینه مبارزه با مواد مخدر در خوزستان انجام دهیم.

کد خبر 6081033

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی