Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در هفته دوم رقابت های لیگ یک، تیم های فجر سپاسی و علم و ادب تبریز در شیراز به مصاف هم خواهند رفت.

فجر سپاسی سال هاست در لیگ یک برای بازگشت به لیگ برتر تلاش می کند و در افتتاحیه ی لیگ آزادگان در اراک با نتیجه ی سه بر یک برابر آلومینیوم شکست خورد تا شروع بدی را در فصل جدید لیگ یک داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مهابادی در هفته دوم در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم تازه وارد علم و ادب تبریز خواهند بود و بدون شک تلاش خواهند کرد از امتیاز میزبانی و نیز بی تجربگی تیم تبریزی نهایت استفاده را برده و در جدال بازنده های هفته نخست، سربلند بیرون آیند.

علم و ادب تبریز، تیم تازه وارد لیگ یک که توسط یونس باهنر، کاپیتان سابق تراکتورسازی تبریز هدایت می شود، در هفته ی نخست در خانه با حساب دو بر یک برابر نود ارومیه بازی را واگذار کرد و در هفته ی دوم کار سختی را در شیراز برابر رقیب باتجربه ی خود، فجرسپاسی خواهد داشت.

جدال فجر و علم و ادب، عصر پنجشنبه در شیراز برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فجرسپاسی علم و ادب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است

به گزارش "ورزش سه"، یونیون برلین روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام بوندسلیگا روبه‌روی بایرن مونیخ به میدان رفت و با نتیجه 1-5 برابر این تیم شکست خورد تا خطر سقوط در هفته‌های پایانی بیش از پیش آنها را تهدید کند. 

در حالی که این تیم تنها با دو گل از حریف عقب بود، در عرض 13 دقیقه در نیمه دوم سه گل دریافت کرد تا از هم بپاشد و دیگر فرصتی برای جبران این نتیجه و بازگشت به بازی پیدا نکند و تنها یک گل در دقیقه 90 به ثمر رساند که به کمک آنها نیامد. 

بلیتسا بین دو نیمه تصمیم گرفت از دفاع چهار نفره استفاده کند که نتیجه نداد اما پس از سوت پایان بازی تلاش کرد از تیمش دفاع کند و به خبرنگاران گفت: «ما می‌خواستیم فشار بیشتری روی آنها بگذاریم. 10 دقیقه بسیار بد را سپری کردیم که در آن دو گل دریافت کردیم و مقصر این اتفاق من هستم. 

شرایط در بازی بد و اشتباه پیش رفت که به‌خاطر اشتباهی بود که من مرتکب شدم. این تیم نباید به‌خاطر این باخت احساس گناه داشته باشد. ما از این شکست درس خواهیم گرفت و پیش خواهیم رفت. 

در این بازی از نظر تاکتیکی منظم و خطرناک ظاهر شدیم و اولین فرصت‌ها برای این که از حریف پیش بیفتیم برای ما بود. اگر عملکردی که در نیمه اول در چهار بازی گذشته داشتیم را به اجرا بگذاریم، در لیگ خواهیم ماند و تردیدی در این باره وجود ندارد.»

کوین فولاند هم درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم گفت: «ما در نیمه دوم کاملا از هم پاشیدیم. این اتفاق نباید برای ما رخ دهد. حق‌مان بود که ببازیم. عملکرد خوبی در خط حمله نداشتیم و در دفاع عمقی نشستیم. این چیزی است که تیمی مانند بایرن از آن استفاده می‌کند. حالا چند بازی مهم داریم و باید کاری انجام دهیم. همه چیز به خودمان بستگی دارد.»

دیگر خبرها

  • گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی
  • همزمانی هفته های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!
  • سیدحسین آماده جنگ دستکش طلایی در تبریز!
  • جهان معاصر بیش‌ از همیشه به اندیشه‌های عرفانی و اخلاقی سعدی نیاز دارد
  • جهان معاصر بیش‌ از همیشه به سعدی و اندیشه‌های عرفانی و اخلاقی او نیاز دارد