Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@06:26:58 GMT

بلیت‌های تقلبی بازی پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۵۰۸

مدیر روابط عمومی ورزشگاه آزادی اعلام کرد: هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تهیه بلیت الکترونیکی بازی‌های این دو تیم فقط به سایت Pin90.ir مراجعه کنند.
به گزارش صدای ایران از ایسنا، از صبح امروز که سامانه بلیت فروشی الکترونیکی برای هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تهیه بلیت رقابت های لیگ برتر فوتبال آغاز به کار کرده استT متاسفانه یک عده سودجو با معرفی سایت های متفرقه اقدام به ثبت نام و فروش بلیت های الکترونیکی کرده که سبب مشکلاتی برای هواداران فوتبال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین خاطر روابط عمومی ورزشگاه آزادی به تمام هواداران این دو باشگاه پرطرفدار کشور هشدار داد تنها سایت معتبر برای ثبت نام و تهیه بلیت الکترونیکی با کارت ملی سایت Pin90.ir است و هواداران فوتبال برای تهیه بلیت‌های بازی لیگ برتر فوتبال از مراجعه به سایر سایت‌ها پرهیز کنند و مراقب افراد سودجو در این زمینه باشند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بلیت پرسولیس فوتبال ورزشگاه آزادی صدای ایران ایران صدا ایران صدا ایرانصدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ غلامحسین دباغ گفت: از اول اردیبهشت امسال خرید بلیت قطار‌های حومه‌ای فقط از طریق سایت ticket.rai.ir و نرم افزار سبرا امکان پذیر است و از وب سایت‌ها و سیستم آژانس‌های مسافری حذف شده است.    وی افزود: مسافران حومه‌ای می‌توانند با مراجعه به سایت و دانلود نرم افزار سبرا نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.   دباغ گفت: برای سهولت در فرآیند دریافت، نرم افزار مذکور و نحوه استفاده از آن در کانال ایتا راه آهن قم به نشانی https://eitaa.com/ravabetomomiqomrailway بارگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟
  • استعفای ربیعی خواسته هواداران تیم دوب آهن بود
  • هواداران بارسا قید ال‌کلاسیکو را زدند!
  • مهدوی: خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس اتفاقی بسیار مثبت است