Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، جهانگیری عصر گذشته به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه به مازندران سفر کرد.افتتح مرکز بین المللی تجارت برنج ایران برنامه روز نخست سفر معاون اول رییس جمهوری بود.

معاون اول رییس جمهوری در جریان بازدید از نیروگاه زباله سوز نوشهر که قرار است تا چند ماه آینده بهره برداری شود، از نزدیک در جریان روند کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروگاه زباله سوز نوشهر با هدف امحای مقدار ۲۰۰ تن زباله تولیدی شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در سال ۱۳۹۰ در زمینی به گستره حدود ۲ هکتار در منطقه 'پلنگ چال ' نوشهر کلنگ زنی شد و بنا به وعده مسئولان وقت قرار بود مدت ۲ سال به بهره برداری برسد.

این نیروگاه قرار است زباله های دریافتی را به ۳ مگاوات برق در ساعت تبدیل کند.

تاکید دولت تدبیر و امید بر ساماندهی زباله مناطق شمالی کشور سبب شد تا کار ساخت نیروگاه نوشهر شتاب بگیرد و بتازگی نیز دولت مبلغ  ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این نیروگاه اختصاص داده است.

بر اساس اعلام مسئولان ذیربط این نیروگاه قرار است تا پایان پاییز امسال به بهره برداری برسد.

بر اساس گزارش های رسمی و رسانه ای، مشکل زباله در مازندران به خاطر کم توجهی های صورت گرفته در دولت های گذشته این روزها از بلای جان طبیعت فراتر رفته و تبدیل به بلای جان ساکنان این استان شده است.

با روی کار آمدن دولت تدبیر امید ساماندهی زباله مازندران با تقسیم بندی استان به ۹ ناحیه در دستور کار قرار گرفت. تمرکز بر تکمیل نیروگاه زباله سوز نوشهر و ساری از جمله اقداماتی بوده است که تاکنون انجام شده است. نیروگاه زباله سوز ساری هم که قدمت آغاز ساختش در حال رسیدن به یک دهه است، قرار است تا پایان امسال تکمیل و بهره برداری شود.

استان مازندران با جمعیت سه مییلون و ۳۰۰ هزار نفری، روزانه بیش از سه هزار تن پسماند شهری و روستایی تولید می کند که ۷۵ درصد آن زباله تر و ۲۵ درصد زباله خشک است.

/۱۶۰۲/۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر مازندران اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور در امور زنان: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم خنده‌دار است

انسیه خزعلی، در توئیتی نوشت: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم همان قدر خنده‌دار است که نماینده رژیم صهیونیستی با نشان دادن عکس موشک‌ها بر فراز مسجدالاقصی ادعا کرده ایران می‌خواسته مسجدالاقصی را مورد حمله قرار دهد.

وی در ادامه آورده است: کسانی که از توقف اجرای سند ۲۰۳۰ توسط این دولت ناراحتند حق دارند که عصبانی باشند اما افراد متدین چرا باید فریب طراحی دشمن را بخورند، دروغ‌های او را باور کنند و قرآن بر نیزه معاویه را بیشتر از قرآن ناطق باور کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • سفر رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم خنده‌دار است