Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در اولین گام از ساعاتی دیگر در استادیوم آزادی میزبان پارس جنوبی است. کالدرون که در این فصل میراث پرافتخار برانکو ایوانکوویچ را در اختیار گرفته برای عبور از نام مربی محبوب هواداران به دنبال این است تا با ارائه فوتبالی تهاجمی، نظرها را به سمت خود جلب کند.

 

با توجه به غیبت حسین ماهینی، علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی نیا، کالدرون احتمالا ترکیب تیمش را بر این اساس در جدال برابر پارس جنوبی به میدان خواهد فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوژیدار رادوشوویچ همانند فصل گذشته بار دیگر در افتتاحیه لیگ حاضر خواهد شد و در غیاب بیرانوند امیدوار به ثبت کلین شیت دیگری در ترکیب این تیم خواهد بود.

علیرغم جذب محمد حسین کنعانی زادگان، ترکیب قلب دفاعی پرسپولیس تغییری نسبت به فصل گذشته نخواهد داشت و سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده زوج دفاعی پرسپولیس را شکل خواهند داد و محمد نادری در سمت چپ و مهدی شیری در سمت راست به میدان می‌روند.

احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی ترابی و فرشاد احمدزاده چهار بازیکن خط میانی پرسپولیس را شکل خواهند داد تا قدرت کیفی این خط کاملا به حریف بچربد. در خط حمله هم احتمالا علی علیپور در کنار وحید امیری قرار خواهد گرفت.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، مهدی ترابی، علی علیپور و وحید امیری

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس پارس جنوبی جم ترکیب احتمالی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو

مهدی طارمی در ترکیب اصلی پورتو برای بازی با فامالیکائو حضور ندارد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال پورتو در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ پرتغال میزبان فامالیکائو است.

مهدی طارمی که هفته گذشته پس از 3 بازی غیبت به ترکیب پورتو اضافه شده بود در این مسابقه نیز نیمکت نشین است.

طارمی در دیدار قبلی از دقیقه 67 وارد زمین شد ولی نتوانست برای تیمش گلزنی کند. پورتو هفته گذشته 2 بر یک مقابل ویتوریا شکست خورد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سخت ترین بازی فصل پورتو بدون طارمی! اولین گل مهدی طارمی در فصل جدید لیگ پرتغال (فیلم)

دیگر خبرها

  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با اورتون
  • شوک سهیل مهدی به پرسپولیس؛ فینال احتمالی بدون گولسیانی!
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی
  • طارمی برای پورتو گلزنی کرد +فیلم
  • ترکیب احتمالی آرسنال برای بازی با استون ویلا؛ هیچ‌کس استراحت نمی‌کند
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با کریستال پالاس
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو
  • ترکیب احتمالی میلان برای بازی با ساسولو
  • طارمی غایب احتمالی پورتو در مقابل فامیلیسائو