Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:29:20 GMT

دستگیری ۱۹ سارق مسلح در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۵۱۸

دستگیری ۱۹ سارق مسلح در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه و به عنف در سطح استان سیستان و بلوچستان، ۱۹ سارق سابقه دار را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس متهمان و هماهنگی های لازم قضائی در ۷ روز گذشته در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، سراوان و خاش، ۱۹ سارق به عنف و مسلح را دستگیر و از مخفیگاه آنها مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودروی سواری، یک دستگاه موتورسیکلت، ۶ دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد کشف و متهمان در بازجوئی های تخصصی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت، ۱۰ فقره سرقت تلفن همراه، ۴ فقره سرقت خودرو، ۲ فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت محتویات خودرو، ۲ فقره سرقت معابر و یک فقره سرقت وجه نقد اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کاهش جرائم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه اولویت مهم پلیس استان سیستان و بلوچستان در جهت افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان است، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4699039

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان محمد قنبری کشف سرقت زاهدان بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم هفته دولت گرگان یاسوج عید سعید قربان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد