Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام‌حیدر زورقی روز پنجشنبه در کارگروه چگونگی پرداخت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه به خسارت دیدگان سیل سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای جبران خسارات سیل فروردین امسال به بخش کشاورزی هزار و ۷۰۱ فقره اقرارنامه  خسارت در سامانه سجاد ثبت شده است.

وی افزود: بر اساس پرونده‌های تشکیل شده کارگروه‌های شهرستانی پرداخت ۱۲۵ میلیارد و ۳۱۴ میلیون ریال کمک‌ بلاعوض و ۱۲۳ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به خسارت دیدگان ناشی از سیل اخیر استان را پیشنهاد داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان بیان کرد:  تاکنون از مجموع پرونده‌های ارسالی به وزارت کشور ۴۸۱ پرونده در سامانه سجاد مورد تایید قرار گرفته و برای جبران خسارات وارده از سیل ۴۴ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۴۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره به استان ابلاغ شده است.
دبیر کارگروه نحوه پرداخت کمک بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه سیستان و بلوچستان اظهار داشت:  برای ۴۸۱ پرونده تایید شده از سوی وزارت کشور ۱۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۲۰ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه تخصیص داده شده که بزودی  پرداخت آن بر اساس دستورالعمل ابلاغی آغاز خواهد شد.
وی تاکید کرد: برنامه پرداخت کمک‌های بلاعوض پس از تعیین تکلیف کل پرونده‌های ارسالی بخش کشاورزی استان به وزارت کشور اجرایی می‌شود.
۷۳۱۶**۶۰۸۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان سیل قرض الحسنه وزارت کشور قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین تاکنون بیش‌از ۱۰ هزار ۱۲۶ تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های جنوبی استان خریداری شده است. - اخبار استانها -

سیدمحمدرضا سیدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: از دهه دوم فروردین تاکنون بیش‌ از 10 هزار 126 تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان خریداری شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در سال زراعی جاری 35 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است، افزود: کار برداشت 10 درصد از گندمزارهای سیستان و بلوچستان به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: بیش از 150 دستگاه کمباین بومی و مهاجر و 600 دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و  16 مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش‌بینی و آماده خدمت‌رسانی هستند.

سیدحسینی اظهار داشت: در سال زراعی گذشته 32 هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان 70 هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • سیلاب و باران ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال به کشاورزی قصرقند خسارت زد
  • آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای ترمیم خسارت‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد