Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@22:52:57 GMT

بازداشت عامل تیراندازی به ترانس برق در اهواز

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۵۴۳

فرماندهی انتظامی اهواز از دستگیری ۳ متهم در رابطه با تیراندازی به یک ترانس برق در کوی مدرس این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی، در مراسم ترحیم و عزای متوفی یک شهروند در منطقه کوی مدرس اهواز، که منجر به ایجاد خسارت جدی ترانس برق همجوار محل برگزاری این مراسم و به دنبال آن موجب قطع برق منطقه در ساعات گرم یک روز شرجی شد و با توجه به نارضایتی و رنجش خاطر ساکنان آن منطقه از وضعیت به وجود آمده، بررسی موضوع و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس اهواز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دالوند افزود: با توجه به حساسیت موضوع و در راستای پیگیری مطالبات به حق شهروندان در این رابطه، ماموران کلانتری ۲۵ اهواز بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، ۳ نفر از عاملان تیراندازی به ترانس برق را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان، یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه ۸۵ فشنگ مربوطه کشف گردید و متهمان پس از اعتراف به جرم خود، جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان خاطرنشان کرد: طبق قانون مجازات اسلامی، رسمی ناخوشایند تیراندازی در مراسمات شادی و عزا که موجب رعب و وحشت شهروندان و در برخی موارد، باعث ایجاد خسارت به اموال عمومی، جرح و حتی مرگ شهروندان می شود، جرم تلقی شده و مطابق قانون با آن برخورد خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اهواز برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان

سردار سعید دادگر گفت: بدنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی در گرگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادیر هنگفتی پول از آنان دریافت کرده، اما بجای پرداخت سود، به مکانی نا معلوم متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات تخصصی پلیس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد متهم شدند.

سردار دادگر تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی از شهروندان اقرار و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • اوقات شرعی اهواز، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • سفیر چین در کانادا به پکن بازگشته است