Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، عبدالعلی سعادت معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با اشاره به اعزام ٢ هزار و ٥٠٠ نفر از مددجویان کمیته امداد کشور به مشهد مقدس طی چهار ماهه گذشته امسال، بیان کرد: در سال ٩٧ حدود ١٠ هزار مددجو به مشهد مقدس و سه هزار و ٥٠٠ نفر به کربلای معلی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: همچنین به مناسبت دهه کرامت و ولایت اعزام کاروان ٦٠٠ نفری به مشهد مقدس از شیراز پیش‌بینی شده که ٣٨٠ نفر از آن‌ها امروز از این کلانشهر به صورت نمادین به مشهد اعزام شدند و مابقی از سایر شهرستان‌های فارس اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور هزینه اعزام هر فرد به طور میانگین را ٣٥٠ هزار تومان عنوان و مجموع هزینه اعزام‌ها را بالغ بر دو میلیارد تومان اعلام کرد.

سعادت خاطرنشان کرد: ٦٠ درصد اعزام‌ها مربوط به مددجویانی بوده و هست که برای نخستین بار به مشهد مقدس تشرف پیدا کرده‌اند.

او یادآور شد که تا پایان امسال این تعداد کاروان‌ها به ۱۰ هزار نفر افزایش پیدا می‌گ‌کند.

در حال تکمیل....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مکان های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان

حجت الاسلام شهابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، در جمع طلاب اعزامی به اردوی زیارتی فرهنگی مشهد مقدس، اظهار داشت: اگر انسان بخواهد کاملا به عهد و پیمان نسبت به هرکدام از ائمه اطهار وفا کند، باید به زیارت قبورشان برود.

وی افزود: هر شخصی با میل و رغبت به زیارت ائمه اطهار(ع) برود و مکتب آنها را تصدیق نماید، مشمول شفاعتشان در روز قیامت قرار می‌شود.

حجت الاسلام شهابی، با اشاره به روایتی از امام رضا(ع)، گفت: کسی که با غسل زیارت، مرا زیارت کند از گناهانش پاک می‌شود همانند روزی که از مادر متولد شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، عنوان کرد: بنا بر برنامه ریزی که جهت اعزام جوانان به اردوی زیارتی فرهنگی به مقصد مشهد مقدس انجام شده، این اردوها طی دو دوره زمانی متفاوت ویژه برادران و خواهران انجام خواهد شد که امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه، اعزام ویژه آقایان و سه شنبه بعدی ۱۱ اردیبهشت ماه، اعزام ویژه خواهران خواهد بود.

گفتنی است در این برنامه ۱۷ نفر از طلاب عضو کانون‌های حوزه علمیه استان هرمزگان به مشهد مقدس اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان