Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در آئین بهره‌برداری از ورزشگاه پنج هزار نفری شهدای نوشهر افزود: متاسفانه این طرح های ورزشی به این دولت به ارث رسید و امیدوارم با بهره برداری از آن ها بتوانیم میزبان رویدادهای ورزشی در سطح ملی و بین المللی باشیم .

وی با قدردانی از حمایت های بی دریغ رهبری در ساخت ورزشگاه شهدای نوشهر، اظهار داشت : اعتباری که برای این ورزشگاه هزینه شده اگر بخواهیم با افزایش قیمت های  امروز محاسبه کنیم نزدیک به ۲ برابر یعنی حدود ۳۰ میلیارد تومان می شود و بارها رهبری فرزانه به واسطه درخشش جوانان و پیروزی مقتدرانه آن ها در میادین ورزشی ملی و جهانی پیام های فراوانی ارسال کرده اند و جوانان را مورد تفقد خود قرار داده اند و این زمینه ساز شور و شعف قهرمانان ورزشی در کشور شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی یفر گفت: نتیجه تشویق های رهبری آن شد که از یکی ۲ سال گذشته کشور ما در زمینه ورزشی به موفقیت های فراوانی دست یاید از جمله می توان به فوتبال جام جهانی و بازی های جاکارتا  اشاره کرد.

وزیر ورزش و جوانان از مازندران به عنوان قطب ورزش کشور یاد کرد و گفت که حضور قهرمانان ورزشی مازندران در رشته های مختلف در سطوح ملی و جهانی مانند چشمه ای جوشان است.

سلطانی فر افزود : امروز جویبار مازندران عنوان پایتخت کشتی آزاد و فرنگی را دارد و این استان در دیگر رشته های نیز مانند تکواندو ، ووشو ، شمشیر بازی و والیبال حرف برای گفتن دارد.   

وی تعداد طرح های ورزشی نیمه تمام در مازندران حدود ۹۰ طرح اعلام  کرد و گفت: مازندران در کشور جزو استان هایی است که از نظر تعداد طرح های بزرگ ورزشی نیمه تمام کم نظیر است و باید تلاش کرد تا بتوان تا پایان دولت این طرح ها را به بهره برداری رساند .

وزیر ورزش  و جوانان میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای کامل این طرح ها را  حدود ۲۲۰ میلیارد تومان ذکر کرد و  سالن شش هزار نفری ساری، پیست دوچرخه سواری در ساری و ورزشگاه چالوس  را جزو این طرح ها نام برد. 

نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت دولت از یکسو باید در برابر تحریم های ظالمانه دشمن تدبیر کند و بایستد و از سوی دیگر نیز برای رفاه مردم تلاش نماید این رویه بسیار کار سخت و دشواری است .

قاسم احمدی لاشکی افزود:  ادامه فعالیت پیمانکاران طرح ملی آزاد راه تهران - شمال نمونه ای از اقدامات این دولت است که بیش از ۲ دهه از عملیات اجرایی این طرح گذشته بود اما روند اجرای آن به کندی پیش می رفت اما به فضل الهی و بازدیدهای متعدد معاون اول رئیس جمهوری امروز از پیشرفت فیزیکی بسیار خوب و قابل توجهی برخوردار است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری از قطعه یک آزاد راه در این دولت از طول مسیر حدود ۶۷ کیلومتر کاسته شود تا مسافران بتوانند با آرامش بیشتر و سفری آرام به شمال بیایند.

وی تخصیص میلیاردها تومان اعتبار برای ساخت نیروگاه زباله سوز نوشهر را از دیگر حمایت های دولتی در این شرائط بد اقتصادی در این منطقه معرفی کرد.   

این نماینده مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حسن تدبیر استاندار مازندران به واسطه تعیین سه لکه برای منطقه آزاد اظهار داشت : فرآیند اجرای این طرح مراحل پایانی اش را طی می کند و قطعا نوشهر نیز جزو مناطق آزاد خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهوری عصر گذشته به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه در استان مازندران به این استان شمالی سفر کرده است.

فاز نخست مرکز بین‌المللی تجارت برنج ایران عصر چهارشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری و استاندار مازندران در آمل راه‌اندازی شد.

در دومین روز از سفر معاون اول رئیس جمهوری ورزشگاه شهدای نوشهر پس از بازسازی کامل به بهره‌برداری رسید.

عملیات نوسازی و بازسازی ورزشگاه پنج هزار نفری شهدای نوشهر از سال ۹۶ با اعتبار مصوب ۱۵ میلیارد تومان شروع و برای بهسازی و مرمت کامل این مجموعه ۱۷ میلیارد تومان هزینه شد که  ۵۰ میلیارد ریال از اعتبار مورد نیاز برای مرمت و بازسازی این پروژه از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی تامین شده است.

ورزشگاه شهدای نوشهر علاوه بر ۸۳۰۰ متر مربع زمین چمن مصنوعی و متعلقات، دارای فضای فعالیت های پزشکی و داوران ، واحد اداری ، سکوی صندلی برای تماشاچیان ، رختکن تیم مهمان و میزبان، سالن بوکس ، سریداری و  ۶۰ چشمه سرویش بهداشتی است.

۷۰۷۸ /۱۶۰۲/۱۶۵۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر برنج زباله نماینده مجلس شورای اسلامی والیبال وزیر ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریفات گمرکی ۴۱ هزار مسافر در مازندران انجام شد

امیر جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار مهر از انجام تشریفات گمرکی کالاهای همراه ۴۱ هزار و ۳۳۳ نفر مسافر ورودی و خروجی گمرکات استان مازندران در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وی گفت: طی سال ۱۴۰۲، ۲۰ هزار و ۹۱۲ نفر مسافر ازطریق گمرک فرودگاه ساری و گمرک فرودگاه رامسر وارد کشور شده‌اند.

ناظر گمرکات‌مازندران و مدیر کل گمرک نوشهر بیان داشت: نسبت ورود مسافر و انجام تشریفات گمرکی نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۲۶ درصدی را نشان می‌دهد.

وی گفت: از این مسافر سهم خروج مسافر از این دو گمرک فرودگاهی ۲۰ هزار و ۴۲۱ نفر بوده که این میزان رشد ۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه داشته است.

جمشیدی اظهار داشت: مسافران ورودی و خروجی که بیشترین آنها زائرین عراق و حجاج بیت الله الحرام هستند و از مرز هوایی مازندران تردد کردند و تشریفات گمرکی کالاهای همراه آنان توسط کارکنان گمرک ساری و نوشهر در کوتاه‌ترین زمان انجام گرفته است.

کد خبر 6084812

دیگر خبرها

  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • ۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • تشریفات گمرکی ۴۱ هزار مسافر در مازندران انجام شد
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • پیش بینی تنش آبی در بزرگترین دشت شالیزاری مازندران