Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:13:56 GMT

ورزشکار نهاوندی رکورد ملی ثبت کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۷۳۳

ورزشکار نهاوندی رکورد ملی ثبت کرد

حجت الله جهانیان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراسم ثبت رکورد میثم بهمنی ورزشکار نهاوندی به داوری هادی رضایی رئیس کمیته ثبت رکورد فدراسیون ورزش های همگانی کشور در برج میلاد تهران برگزار شد.

وی اضافه کرد: این رکورد پیش از این نیز در اختیار میثم بهمنی بود اما وی با ۱۰ دقیقه اختلاف توانست این رکورد را ارتقا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانیان بیان کرد: بهمنی در این مراسم توپ را با قراردادن بروی گردن، یک هزار و ۸۰۰ پله طی کرد.

رئیس هیات ورزش های همگانی نهاوند اظهار داشت: این ورزشکار سال ها در ثبت رکورد با توپ به حالت های مختلف فعالیت دارد.

وی یادآور شد: بهمنی سال قبل نیز توانست ۲۵۰ پله استاندارد مجموعه شاپرک تهران را در حالی که توپ فوتبالی در پشت گردن داشت در مدت زمان سه دقیقه و ۱۵ ثانیه طی و نام خود را در کتاب ملی ایران ثبت کند.

این ورزشکار مردادماه سال گذشته نیز در قالب تیم منتخب استان همدان توانست با ۱۸۳ بار هد زدن در یک دقیقه، مدال نقره این رشته را در مسابقات ثبت رکورد ورزش‌های تفریحی و مهارت‌های فردی قهرمانی کشور کسب کند.

۷۵۲۰/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی الفتی سهمیه المپیک را کسب کرد

ژیمناستیک ایران تاریخ سازی بزرگی کرد.

طرفداری | مهدی الفتی توانست سهمیه المپیک پاریس را دریافت کند.

طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.الفتی با کسب 62 امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • نشان نقره کراس کانتری نوجوانان کشور برای رکابزن نهاوندی
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • گلایه متقاضیان نهاوندی از تاخیر در تحویل زمین و خودرو طرح جوانی جمعیت
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • مهدی الفتی سهمیه المپیک را کسب کرد
  • پنج فوتبالیستی که ماراتن را تجربه کرده‌اند (عکس)