Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@04:49:30 GMT

روابط نامشروع، عامل قتل استاد دانشگاه ۵۰ ساله

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۷۵۰

ایلنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: استاد دانشگاه حدود ۵۰ ساله قربانی هوس دیگران شد و چهار نفر هم در این زمینه دستگیر و بازداشت شدند.

سعید احمدزاده در قزوین اظهار کرد: قتل استاد دانشگاه در شهرستان آبیک که ماه گذشته رخ داد، به دلیل استمرار و سهولت در روابط نامشروع متهمان با یکدیگر بوده که به دلیل اینکه مقتول را عامل بازدارنده و سدی در مقابل اقدامات نامشروع و غیر اخلاقی خود می‌دانستند، دست به ارتکاب قتل زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جریان این قتل و کمتر از ۱۰ روز ، ۴ متهم دستگیر شدند که تعدادی از متهمان، معاونت در قتل داشته‌اند و تمام متهمان به انجام بزه قتل اقرار کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: متهمان به قتل به خاطر وجه ناچیز در مرحله مقدمه انجام قتل، ۱۰۰ میلیون ریال مرتکب قتل شده‌اند که مقرر شده بود مبلغی هم پس از ارتکاب قتل دریافت کنند.

احمدزاده اضافه کرد: متهمان با اقدامات پلیس‌های تخصصی شناسایی و دستگیر و دستورات بازپرس شعبه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی صحنه قتل، انجام شده و آزمایشات سم شناسی در پزشکی قانونی و تکمیل پرونده شخصیت هم در حال انجام است.

این مسئول قضایی تصریح کرد: به زودی کیفرخواست پرونده قتل مذکور صادر و به دادگاه کیفری قزوین ارسال می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک افزود: در حال حاضر متهمان قتل استاد دانشگاه در زندان مرکزی قزوین، در بازداشت به سر می‌برند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امانت ۶ هزار کتاب در ماه در کتابخانه مرکزی میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رفیعی گفت: الحمدالله در کتابخانه‌های عمومی شهرستان میبد نزدیک ۶ هزار عضو فعال وجود دارد و ماهیانه ۶ هزار کتاب هم از کتابخانه‌های عمومی شهرستان میبد به امانت گرفته می‌شود. 


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی بعنوان یک ظرفیت ارزشمند، پایگا‌های اجتماعی معرفی شده اند افزود: انواع فعالیت‌های فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی درحال برگزاری است و درسال گذشته، دور‌های آموزشی، مهارتی و اشتغال و کسب و کار خرد به خانواده‌ها در کتابخانه‌های عمومی شهرستان میبد برگزار شد.


وی تصریح کرد: بخش کودک کتابخانه مرکزی شهرستان میبد یکی از بهترین بخش‌های کودک کشور است که بیش از هزار و ۵۰۰ نفر عضو فعال دارد.


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: در بخش کودک کتابخانه مرکزی شهرستان میبد خدمات بسیارخوبی نظیر قصه گویی، بلند خوانی کتاب، داستان خوانی و فلسفه برای کودک ارائه می‌شود.


رفیعی افزود: با حمایت‌هایی که شورای اسلامی شهر و شهرداری، فرماندار و اعتبارات تملک دارایی که دیده می‌شود، در برنامه‌های نهاد کتابخانه ها است که بازطراحی کتابخانه مرکزی میبد انجام شود تا خدمت جدیدی مثل ایجاد سالن‌های ویژه و تالارمحققان ویژه اعضاء، بخش استان شناسی، شهرستان شناسی و سالن ویژه جلسات مطالعاتی به این کتابخانه اضافه شود تا مردم از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.


 وی با بیان اینکه طراحی برای بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی میبد انجام شده است و منتظر مجوز معاونت توسعه و عمران هستیم گفت: کار باز طراحی کتابخانه مرکزی میبد از نیمه دوم امسال آغاز می‌شود و با همراهی‌هایی که شورای اسلامی و شهرداری خواهند داشت و از اعتبارات کشوری که منابع آن تامین خواهد شد کار در چند فاز انجام و به نتیجه خواهد رسید تا درخدمت مردم قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نزدیک به ۲ هزار هکتار زمین
  • امانت ۶ هزار کتاب در ماه در کتابخانه مرکزی میبد
  •  دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل
  • عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد
  • عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل دستگیر شد
  • آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیر عمد در آباده به همت خیران
  • کشف ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر روان‌گردان در ماهشهر
  • دادستان پردیس: با پیمانکاران متخلف مسکن مهر برخورد می‌شود
  • کشت زیره سبز دیم در اراضی کشاورزی شهرستان آبیک