Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@22:22:14 GMT

انصراف فریدون جیرانی از تهیه‌کنندگی یک فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۷۸۹

انصراف فریدون جیرانی از تهیه‌کنندگی یک فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند ماه قبل فیلم‌نامه «فالوئر» (سرآشپز عاشق) به تهیه‌کنندگی فریدون جیرانی، کارگردانی مهدی برقعه‌ای و نویسندگی  امیرحسین جهدوست  با موضوع اجتماعی از شورای صدور پروانه ساخت مجوز گرفت، اما جیرانی به دلیل مشغله از همراهی در این پروژه اعلام انصراف کرده است.

او در متنی کوتاه نوشته است:
«آقای برقعه‌ای، کارگردان فیلم «سرآشپز عاشق (فالوئر)، اینجانب فریدون جیرانی به دلیل کار مجبور شدم انصراف خود را از تهیه‌کنندگی  فیلم شما به وزارت ارشاد اعلام کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا با انصراف من شما باید نام تهیه‌کننده دیگری  را به ارشاد اعلام کنید تا دوباره پروانه ساخت بگیرید و پروانه ساخت قبلی منتفی است.
خواهشمندم از اقدامات پیرامون کار تا دریافت پروانه ساخت جدید خودداری فرمایید. گرچه من به شما اطمینان کامل دارم و سناریست اثر را که رابط بین من و شما بوده فردی موجه می‌دانم، اما در وانفسای کنونی مجبور شدم نامه را منتشر کنم. برای شما آرزوی موفقیت دارم.»

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1292102

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فریدون جیرانی شورای صدور پروانه ساخت لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف دولت دوازدهم وزارت خارجه حسن روحانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران دونالد ترامپ مهران مدیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، صابر کاظمی قطر پاسور باشگاه الکویت کویت که این تیم را قبل از پایان این لیگ ترک کرده است قصد دارد تا امشب انصراف خود را از تیم ملی والیبال ایران اعلام کند.

صابرکاظمی که زمانی امید اول تیم ملی والیبال ایران در پست قطر پاسور بود، دلیل این انصراف را مشکلات خانوادگی اعلام کرده است. وی هم اکنون به ایران بازگشته و در کنار خانواده مشغول استراحت است.

با انصراف صابر کاظمی تعداد انصرافی های تیم ملی پس از سید محمد موسوی، محمد فلاح، مهدی مرندی و امیر غفور به عدد پنج رسیده است و این احتمال وجود دارد باز هم به این تعداد افزوده شود.

حالا در پست قطر پاسور پس از کنار رفتن صابر کاظمی و امیر غفور همه امیدها به درخشش امین اسماعیل نژاد و بردیا سعادت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • پوران درخشنده: «عشق» را باید خارج از ایران ساخت
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • پوران درخشنده بعد از 8 سال فیلم می‌سازد
  • پوران درخشنده «عشق» می‌سازد
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی