Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی ربیعی سخنگوی دولت در خصوص مباحثی که در فضای رسانه‌ای کشور در مورد سیاست‌ها و فعالیت‌های دولت در خصوص آرامش بخشی به بازار سرمایه و مقابله با التهابات ارزی مطرح شده است، به نامه دبیر شورای عالی امنیت ملی در تاریخ ۱۹ مهرماه سال ۹۶ به رئیس جمهور در تشریح وضعیت بازار ارز اشاره کرد که در آن پیشنهاد شده بود سیاست‌های مقابله‌ای در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی گفت: به دنبال این نامه آقای روحانی به معاون اول و رییس کل وقت بانک مرکزی دستور داد تا بر اساس مفاد نامه برای کنترل بازار ارز اقدام کنند.

سخنگوی دولت اظهار داشت: گزارش دستگاه‌های امنیتی و اقتصادی مسؤول در این حوزه از افزایش نرخ ارز در آن ایام و احتمال بروز بحران در این بازار خبر می‌دادند و بر ضرورت کنترل نرخ ارز و اقدامات مقابله‌ای برابر بحران آفرینی دشمنان در این بازار تأکید داشت و این گزارش مبنای نامه دبیر شورای عالی امنیت ملی و دستور رئیس جمهور قرار گرفت: «در این گزارش که ماحصل مباحث‌مطرح شده در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی است بر افزایش توان بانک مرکزی برای مداخله هدفمند در بازار ارز تاکید و به ضرورت مقابله با سیاست‌های تحریمی آمریکا که به قصد آشفته سازی و بحران آفرینی در اقتصاد کشور با محوریت ارز صورت می‌گیرد از سوی بانک مرکزی اشاره شده است».

وی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس رئیس جمهور طبق مفاد مباحث ارائه شده، دستور انجام اقدامات لازم برای کنترل نرخ ارز صادر کردند که به معنای مقابله با توطئه آمریکا و مقابله با دسیسه‌های دشمنان بود.

سخنگوی دولت تأکید کرد: امروز با توجه به آرامش برقرار شده و سامان ایجاد شده در بازار سرمایه و ارز و با در نظر گرفتن شرایط سخت سال گذشته و تنگناهایی که مداوماً از سوی آمریکا به وجود آمده و می‌آید میزان موفقیت دولت در سیاست‌های ملی و ارزی آن قابل مشاهده است.

156 / 156 علی ربیعی سخنگوی دولت بازار ارز شورای‌عالی امنیت ملی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علی ربیعی سخنگوی دولت بازار ارز شورای عالی امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی دوشنبه ۳ اردیبهشت طی سفر سرزده خود به شهرستان درگز از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی بازدید به عمل آورد و در جریان آخرین وضعیت این طرح کلان قرار گرفت.

بازدید از سد درونگر، بازدید از بند انحرافی و تونل زنگلانلو، بازدید از رودخانه‌های ایده لیک و لائین، بازدید از کارگاه احداث تونل مکانیزه سامانه انتقال آب از منابع آب مرزی و بازدید از کارخانه سگمنت و پورتال خروجی تونل؛ بخشی از برنامه‌های نماینده عالی دولت طی این سفر سرزده بود.

دیگر خبرها

  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور