Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مروی با اشاره به اینکه در زمینه مسائل مرتبط با مردم و حل معضلات و مسائل آنان باید از سیره علوی بهره‌ برداری کرد، گفت: اسلام همواره نسبت به مسائل عاطفی و انسانی رویکرد ویژه‌ ای دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام «احمد مروی» ظهر امروز(۳۱ مرداد) در آیین تجلیل از پزشکان بیمارستان رضوی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در قرآن کریم نیز مورد اشاره قرار گرفته این است که همواره می‌توان به حضرت علی(ع) تاسی کرد و به ویژه در مسائلی همچون دلسوزی و بخشش و انفاق باید ایشان را معیار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اسلام همواره نسبت به مسائل عاطفی و انسانی نگاه و رویکرد ویژه‌ای دارد و البته اینکه خواسته باشیم در مسائلی همچون جنگ خیبر و خندق حضرت را ملاک قرار دهیم ممکن نیست بلکه باید در برطرف کردن دردهای جامعه ایشان را معیار قرار داد.

 

حجت الاسلام مروی بیان کرد: در زمینه مسائل مرتبط با مردم و حل معضلات و مسائل آنان باید از سیره علوی بهره‌برداری کرد و شغل طبابت و پرستاری نیز در زمره این مشاغل است که با مسائل انسانی سروکار دارد.

 

وی اظهارداشت: در واقع پرستاران باید در طبابت خود و در مداوا و رفتار با بیمار، کرامت و اخلاق حسنه را در دستور کار قرار دهند و این همان مسئله‌ای است که باید در آن به سیره حضرت رجوع کرد.

 

تولیت آستان قدس رضوی افزود: سلامت جزء مسائل محوری برای انسان‌ها است و در دین مبین اسلام نیز بر آن تاکید زیادی شده زیرا انسان بیمار از عبادت خداوند نیز ناتوان است و به همین دلیل اهمیت کار پرستاران و پزشکان بالا‌ است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم روز جهانی مسجد روز جهانی مساجد مساجد غدیر مسجد روزنامه اردبیل سومین جشنواره طنین مسجد رفع مشکلات مردم مراسم افتتاحیه سیره علوی تولیت آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم

به گزارش قدس آنلاین، شهرام داوری اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سامانه ابتدای تابستان امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این سامانه، قشم دومین شهر در ایران در بهره‌برداری از سامانه هوشمندسازی شبکه آب شهری است، افزود: با هوشمندسازی می توان مقدار زیادی از آب مصرفی را ذخیره و شرایط کم‌آبی را به خوبی مدیریت کرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: هوشمندسازی خط انتقال و شبکه توزیع در قشم با هدف مدیریت بهتر تأسیسات ضروری است.

‌داوری بیان داشت: ابتدای تابستان سال جاری، بهره برداری از سامانه دانش بنیان هوشمندسازی شبکه آب شهر قشم آغاز می‌شود که بعد از مشهد، قشم دومین شهر در ایران برای پیاده‌سازی این فناوری محسوب می‌شود و براساس یک برنامه اقدام مدون، ترمیم و نوسازی شبکه لوله‌کشی و توزیع آب نیز وارد مرحله عملیاتی می‌شود.

وی تأکید کرد: اولویت امسال شرکت آب، برق و تأسیسات قشم تمرکز بر هوشمندسازی و ترمیم شبکه انتقال آب است.

داوری بیان داشت: در حال حاضر تولید آب روزانه شهر قشم ۲۳ هزار متر مکعب است و با بهره‌برداری از سایت ساحلی در روزهای آینده، به ۲۷ هزار مترمکعب افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • نمایندگان منتخب مشهد باید پاسخگوی رای باکیفیت مردم مشهد باشند 
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر
  • عضویت ۴۰ هزار نفر در کتابخانه‌های لرستان
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • بررسی مسائل و مشکلات روستای دریاس در بازدید مسئولان مهاباد
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم