Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نصیری به همراه بخشداران شهرستان البرز ظهر پنجشنبه درجمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل فرمانداری البرز برگزار شد در خصوص افتتاح طرح های عمرانی در هفته دولت و مشکلات این شهرستان با خبرنگاران سخن گفت.

محمد نصیری در این نشست با گرامیداشت هفته دولت گفت: این هفته فرصتی است تا مردم از خدمات دولتمردان مطلع شوند و مدیران نیز با کمک رسانه ها می بایست گزارشی از فعالیت های انجام شده ارائه کنند تا رضایت مردم جلب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح ۵۹ طرح در شهرستان البرز 

وی بااشاره به شهدای شاخص دولت بویژه شهیدان باهنر و رجایی خاطر نشان کرد: افتخار داریم که یکی از شهدای دولت شهید رجایی از دیار ولایت مدار و شهید پرور استان قزوین است و در هفته دولت باید یاد این بزرگواران گرامی داشته شود.

نصیری اضافه کرد: همزمان با هفته دولت ۵۹ پروژه با ۱۷۸ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان البرز افتتاح می شود که این طرح ها در بخش های کشاورزی، عمرانی، صنعتی، ورزشی و خدمات شهری اجرا شده و به بهره برداری می رسد.

حمایت از صنایع در اولویت است

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز یادآورشد: برای کمک به تولید در سال گذشته ۱۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای نوسازی و رونق تولید به تولیدکنندگان پرداخت شد و امسال هم در کنار تامین نقدینگی برای رفع موانع تولید اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

نصیری بیان کرد: در شهر صنعتی البرز حدود ۸ واحد دچار چالش جدی است از جمله شرکت کنتورسازی در وضعیت بحرانی قرار دارد و مدیر آن در زندان است و با کمک استانداری و دستگاه قضایی برای سلب مالکیت آن اقدام کرده ایم و اقدامات خوبی انجام شده که امیدواریم به نتیجه برسد.

وی گفت: مواد اولیه برای تولید ۵۰ هزار دستگاه کنتور وارد گمرک شده و بزودی ترخیص خواهد شد تا بتوانیم تولید در این واحد را از سر بگیریم و بخشی از مشکلات حل شود.

کمبود مراکز درمانی از مشکلات شهرستان البرز

نصیری یادآورشد: یکی از مشکلات شهرستان البرز کمبود مراکز درمانی و بیمارستان است که برای حل آن اقدامات و پیگیری لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به تعطیلی بیمارستان خیریه رحیمیان اظهارداشت: این بیمارستان به دلیل هماهنگ نکردن تعرفه های خود با تعرفه دولتی و خیریه نتوانست تعامل لازم را با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد و فعالیت خود رامتوقف کرده که این رویه با نیت واقف نیز مغایر است.

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز بیان کرد: پس از پیگیری های صورت گرفته قرار شد حدود ۳ میلیارد تومان کمک شود و در یک مقطع از تعطیلی آن جلوگیری شد اما امروز بیش از ۲۵ میلیارد تومان بدهی دارد و قادر به ادامه خدمت رسانی نیست

نصیری اضافه کرد: قرار شد در صورت پرداخت بدهی این بیمارستان به دولت واگذار شود البته یکی از شروط متولیان بیمارستان استخدام و بکار گیری کادر پزشکی آن است که برای استخدام کادر ممنوعیت قانونی وجود دارد که با رایزنی انجام شده با ریاست برنامه و بودجه قرار است تیم ارزیابی از تهران موضوع را بررسی کند و همه مسئولان استان اعم از استاندار، امام جمعه، نمایندگان، رئیس مدیریت و برنامه ریزی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین پیگیر هستند تا کار به نتیجه برسد.

وی در مورد بیمارستان سجادیه در شهر مهرگان هم گفت: قطعه زمینی برای احداث بیمارستان در مهرگان توسط راه وشهرسازی تحویل پیمانکار شد و کلنگ احداث این بیمارستان با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین زده شد ولی تغییراتی ایجاد شد و قرارداد هم تغییر کرد و این مشکلات باعث به تعویق افتادن ساخت این بیمارستان شد.

نصیری گفت: پس از کلنگ زنی بیمارستان سجادیه، خواسته بانیان عوض شد و نحوه واگذاری تغییر کرد و قرارشد در مکان دیگری این بیمارستان احداث شود اما در حال حاضر برای تامین نیازها یک پزشک در الوند اضافه کردیم و در شهر شریفیه ساعات پذیرش بیماران بیشتر شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز اظهارداشت: با تمام مشکلات اقتصادی و مالی که براثر تحریم های ظالمانه دشمنان ایجاد شده، دولتمردان با تلاش مضاعف توانستند علیرغم کمبود ها و تنگناهای اعتباری خدمات خوبی را به مردم ارائه دهند که امیدواریم شیرینی این خدمات در هفته دولت بتواند مردم را راضی کند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات را رقم بزنیم

وی به مهمترین رویداد سیاسی کشور در شرایط حساس کنونی اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی از اتفاقات مهم پیش روی کشور است و همه باید با همدلی و وحدت شرایط حضور حداکثری مردم را در پای صندوق های رای فراهم آوریم و برگزاری یک انتخابات پرشور و در شان نظام مقدس جمهوری را کلید بزنیم که این امر با وحدت و همدلی مسئولان به دور از سیاسی بازی و جناح گرایی محقق خواهد شد.

با تعامل از مشکلات عبور خواهیم کرد

نصیری در ادامه خدمت رسانی به مردم را مهمترین رسالت مسئولان دانست و تصریح کرد: باید دانست در بگو مگوهای بی حاصل سیاسی و جنجال و حاشیه نمی توان مشکلات مردم را حل و به آنها خدمت کرد و اگر مدیران وارد حواشی شوند بدون شک از خدمت باز خواهند ماند.

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز یادآورشد: در شهرستان البرز دنبال سیاه نمایی و زیر سوال بردن گذشته نیستیم و با سیاست هم کاری نداریم و دنبال خدمت هستیم تا مردم راضی شوند.

نصیری گفت: شعار ما کار، تعامل، اخلاق مداری است و باید ۱۸ ساعت کار کنیم تا عقب ماندگی ها جبران شود زیرا امروز جامعه و مردم فقط به کار و خدمت نیاز دارند و شعار دادن و سیاسی کاری مشکلات آنها را حل نمی کند.

وی اضافه کرد: برای خود ۱۸ ساعت کار تعریف کرده ام ولی از مدیران شهرستان انتظار حداقل ۱۰ ساعت کار را دارم و باید به گونه ای رفتار کنیم که شهروندان آثار خدمت را مشاهده کنند.

مدیران پاسخگوی مردم باشند 

سرپرست فرمانداری البرز تصریح کرد: همه مدیران باید شرایط حساس کنونی کشور را درک کنند و ضمن خدمت پاسخگوی مردم باشند، هر چند کمبودها زیاد است اما با تلاش شبانه روزی می توانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.

وی بیان کرد: شاید برخی مدیران با فرماندار همسو نباشند اما وجه مشترک ما خدمت رسانی به مردم و دوری از حواشی است.

سرپرست فرمانداری االبرز در ادامه به نقش خبرنگار در جامعه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران چشم بینای جامعه و سربازان عرصه خبر و اطلاع رسانی هستند که در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی نقش مهمی ایفا 
می کنند و ما به کمک آنها برای رسیدن به اهداف خود نیازمندیم.

وی بیان کرد: خبرنگاران می توانند موجب امیدآفرینی و اعتماد سازی در جامعه شوند و انتظار می رود در این شرایط از بزرگ نمایی مشکلات که موجب نا امیدی می شود خودداری کنند.

در ادامه قندی بخشدار مرکز شهرستان البرز هم در خصوص نقش خبرنگاران در انعکاس مشکلات جامعه و کمک به مسئولان برای تسریع در حل چالش ها نکاتی را یادآور شد.

سرپرست فرمانداری البرز به همراه بخشداران این شهرستان در ادامه از جمعی از خبرنگاران استان قزوین تجلیل کردند.
   

کد خبر 4699071

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نصیری فرمانداری البرز قزوین بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم هفته دولت گرگان یاسوج عید سعید قربان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی عالیانی ظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که در سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار شد، گفت: فعالیت در بنیاد شهید علی رغم همه معنویت‌ها و ارزشمندی‌ها، سختی‌های خاص خود را نیز دارد و افرادی جامعه هدف آن هستند که در جنگ تحمیلی آسیب دیده اند و توقعاتی دارند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات قانون وجود دارد اما اسباب اجرای آن فراهم نیست که این موضوع موجب عدم انجام کار به نحو شایسته می‌شود، مطرح کرد: گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج چهارمین گلزار شهدای کشور است که کسی جرأت ورود به بازسازی آن را نداشت اما مدیرکل سابق نسبت به انجام این مهم اقدام و تلاش کرد خانواده‌های شهدا را اقناع کند.

معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز عنوان کرد: کلانشهر کرج دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است اما سایه استان تهران همچنان بر این شهر سنگینی می‌کند، نه تنها در بنیاد شهید و امور ایثارگران، بلکه هنوز مدیریت برخی ادارات این شهر و استان نیز با تهران است.

عالیانی اظهار کرد: عملیات وعده صادق بار دیگر مسلمانان و شیعیان دنیا را سربلند و امیدوار کرد و خداوند یاس و ناامیدی را بیش از گذشته بر دل دشمنان افکند و ما روز به روز شاهد افول بیش از پیش کشورهای به اصطلاح قدرتمند غربی هستیم. امیدواریم به زودی شاهد نابودی غده سرطانی اسرائیل باشیم و این نابودی را جشن بگیریم.

سلیمان رستمیان، مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در این مراسم گفت: خداوند را شاکرم که بخشی از دوران خدمت بنده را در نهاد مقدس بنیاد شهید قرار داد تا بتوانم خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشم. خدمت در تمام پیکره نظام عبادت اما خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران محراب این مسجد است.

وی با اشاره به اینکه کار همه کسانی که به جامعه ایثارگری خدمت می‌کنند، ارزشمند است، بیان کرد: امید است همه ما در هر جایگاه و مسؤولیتی که هستیم، بتوانیم رسالتی که بر عهده داریم را به درستی و با صداقت، روی باز، مردانگی، جوانمردی و ایثار انجام دهیم. خانواده‌های شهدا و ایثارگران جایگاه والایی دارند و باید به خوبی آنها را تکریم کنیم.

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز جامعه ایثارگری این استان را دارای ظرفیت‌های بالا از نظر فرهنگی و بسیار قابل احترام و تقدیر دانست و تاکید کرد: جامعه ایثارگری ولی نعمتان ما هستند و باید آنها را تکریم کنیم. تمام ظرفیت این سیستم باید برای ایثارگران مورد استفاده قرار گیرد و خدمات خوب و شایسته ای به آنها ارائه شود.

امیرحسین دانش کهن، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در این مراسم ضمن تبریک پیروزی اخیر رزمندگان اسلام در عملیات وعده صادق و گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس بیان کرد: البرز از ابتدای انقلاب تاکنون شهدای بزرگی را تقدیم این نظام کرده است که یاد آنها را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه همه شهدا ویژگی‌های خاصی داشتند که ما وظیفه داریم آنها را احصا و به مردم معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: این شهدا هویت ساز استان هستند و ما باید آنها را به بهترین نحو ممکن به مردم معرفی کنیم؛ در غیر این صورت جای شهید و جلاد عوض شده و افراد دیگری به اشتباه برجسته می‌شوند.

کد خبر 6086633

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد