Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه لوح تقدیر و جایزه نقدی در بخش بروشور به طراح بروشور نمایش ماکسیم رسید،  افزود: در این بخش جایزه نقدی به «نازیلا امینی» اهدا شد و جایزه طراحی فضا نیز به «افشین ناصری» طراح فضای همین نمایش تعلق گرفت.

وی اضافه کرد: رتبه نخست بازیگری زن نیز به «نازیلا امینی» و رتبه دوم بازیگری مرد به «سرور رضایی» برای بازی در نمایش ماکسیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بوکان اظهار داشت: جایزه رتبه اول کارگردانی به «نازیلا امینی» و رتبه سوم بخش طرح و ایده نیز به «افشین ناصری» برای این نمایش توسط هیات داوران اهدا شد.

 ۱۸۷ اثر از ۲۶ استان کشور شامل ۷۴ اثر در بخش صحنه‌ای، ۷۹ اثر خیابانی و ۳۴ اثر آئینی سنتی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که در نهایت ۲۸ اثر از آثار هنرمندان ۱۳ استان در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و آئینی سنتی در بخش مسابقه با یکدیگر رقابت کردند.

سیزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران از ٢٦ تا ٢٩ مرداد در شهرستان اهر برگزار شد.

بوکان یکی از قطب‌های مهم تئاتر آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود و هرساله گروه‌هایی از این شهرستان در جشنواره‌های معتبر کشوری از جمله جشنواره تئاتر فجر حضور پیدا می‌کنند.

در این شهرستان  ۹ گروه با حدود ۵۰ هنرمند در زمینه هنرهای نمایشی هم‌اکنون فعالیت دارند.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی تئاتر خیابانی بوکان نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد

پویانمایی «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشور‌های ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویا‌های شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویا‌های اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه