Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از هفته نهم سن ایچ ساوه صدرنشین لیگ ونماینده فوتسال استان مرکزی، میزبان ارژن فارس است.

در این دیدار که از ساعت ۱۸ در سالن فجر ساوه برگزار می‌شود ساوجی‌ها به عنوان صدرنشین ۱۶ امتیازی لیگ برتر، با تیم رده یازدهمی ارژن شیراز مسابقه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم سن ایچ ساوه در حال حاضر با ۸ بازی، ۵ برد، یک مساوی، ۲ باخت و ۱۶ امتیاز در رتبه اول جدول لیگ قرار دارد ودر مقابل ارژن با ۸ بازی، ۲ برد، یک مساوی و ۵ باخت موفق شده با ۷ امتیاز در رتبه ۱۱ جدول لیگ قرار دارد.

ارژن شیراز تمرینات خود را ۱۰ روز مانده به آغاز مسابقات شروع کرده در نتیجه شکست این تیم در بازی‌های لیگ برتر دور از انتظار نیست.

هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال با ۶ بازی در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود وتیم‌های اهورای بهبهان با گیتی پسند، شهروند ساری با حفاری اهواز، فرش آرا با مقاومت البرز، هایپرشهر شاهین شهر با آذرخش بندرعباس، ستارگان ورامین با شاهین کرمانشاه و سن ایچ ساوه با ارژن شیراز بازی می‌کنند.

انتهای پیام/ج

در هفته نهم مسابقات لیگ برتر سن ایچ ساوه در خانه به مصاف ارژن شیراز می‌رود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی

پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر انگلیس از نگاه مایکل اوون.

طرفداری | مهاجم سابق باشگاه لیورپول و تیم ملی فوتبال انگلستان در مورد قهرمان این فصل مسابقات لیگ برتر انگلیس صحبت کرده است.

به گزارش سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، مایکل اوون در مصاحبه‌ای پیش‌بینی خودش را از قهرمان لیگ برتر انگلستان در فصل جاری ارائه کرده است. او در این مصاحبه گفت:

قلب من می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی؛ فکر می‌کنم منچسترسیتی قهرمان لیگ خواهد شد. هر دو تیم چیزهای زیادی برای گفتن در زمین بازی دارند و البته آرسنال هم در این رقابت حضور دارد، اما فکر می‌کنم منچسترسیتی، فقط با کمی اختلاف، قهرمان خواهد شد.

گفتنی است منچسترسیتی در حال حاضر با 63 امتیاز از 28 بازی در جایگاه سوم مسابقات لیگ برتر انگلیس پس از آرسنال و لیورپول 64 امتیازی قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • ۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!
  • اوکراین، یورو را به مردمش هدیه داد/ صعود لهستان با دستان شزنی + فیلم
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • 24 تیم یورو 2024 شناخته شدند!
  • تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد مشخص شدند
  • شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در فارس
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در استان فارس