Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:00:47 GMT

بازگشت ۱۹ هزار ۵۰۰ زائر سرزمین وحی به کشور

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۰۵۸

بازگشت ۱۹ هزار ۵۰۰ زائر سرزمین وحی به کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری،  رضا جعفرزاده اظهار داشت: تاکنون ۲۲۹۲ حاجی با ۱۰ پرواز به فرودگاه امام خمینی (ره) و ۱۷۲۱۵ حاجی با ۷۱ پرواز به سایر فرودگاههای کشور بازگشتند.

وی افزود: براساس برنامه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی قرار است ۱۵ پرواز امروز به ۶فرودگاه و ۱۲ پرواز نیز به ۵فرودگاه تا آخر یکم شهریور انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته جعفرزاده براساس گزارشات دریافتی سازمان هواپیمایی کشوری از ۱۹ فرودگاه کشور که عملیات بازگشت را برعهده دارند سرویس دهی در فرودگاه ها و پاسخگویی مدیران فرودگاهها و روسای ایستگاه های پروازی با حساسیت های مورد انتظار صورت می گیرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین اظهارداشت:  تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی، گمرک و حراست های مستقر در فرودگاهها تاکنون در رضایتمندی بدرقه کنندگان، مستقبلین حجاج قابل اغماض نبوده است.

وی گفت: هر گونه اطلاعات بیشتر مردم عزیز از وضعیت بازگشت حجاج بروی سایت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دسترس قرار دارد.

کد خبر 4699092

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشوری بازگشت حجاج قیمت دلار تولید نفت بانک مرکزی ایران قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام بورس دلار قیمت سکه بهار آزادی جنگ تجاری مالیات وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صادرات نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین حجاج عمره کشور از این تاریخ

محمد حسین آجیلیان مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور با بیان اینکه از فردا سه اردیبهشت تا ۱۳ اردیبهشت از ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اقدام به جابه‌جایی زائران حج عمره خواهیم کرد گفت: از فردا ساعت ۱۵:۳۰ اولین گروه از زائران عمره از فرودگاه مشهد و فرودگاه امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: در طی این ۱۰ روز دو پرواز از فرودگاه امام خمینی و یکی از فرودگاه‌های تحت مالکیت کشور انجام می‌شود که در مجموع ۲۲ پرواز انجام می‌شود.

آجیلیان بیان کرد: در هر پرواز ۲۶۰ زائر جابه جا می‌شوند که در طول این ۱۰ روز دوهزار ۸۶۰ زائر از ۱۱ فرودگاه کشور و ۲ هزار ۸۶۰ زائر از فرودگاه امام خمینی اعزام می‌شود که در مجموع هزار و ۷۲۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: پرواز‌های حج عمره بعد از گذشت ۹ سال از فردا با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعزام هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند/ آغاز اعزام به حج تمتع 24 اردیبهشت 1403 + عکس ها
  • ساعاتی پیش انتظار ۹ ساله عمره به پایان رسید؛ پرواز زائران به سوی سرزمین وحی
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم سرزمین وحی شدند
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام روزانه ۵۰۰ زائر به سرزمین وحی در عملیات حج عمره ۱۴۰۳
  • اعزام اولین حجاج عمره کشور از این تاریخ
  • اعزام اولین کاروان عمره مفرده از فردا؛ ۵ هزار زائر راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • بلیت تمامی مسافران پرواز‌های باطل شده بازگردانده شد