Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان با هاتفیلدت رییس کمیسیون سیاست خارجی و دفاعی پارلمان نروژ دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پیش با آنیکن هوئیت فلدت رئیس کمیسیون سیاست خارجی و دفاعی پارلمان نروژ دیدار کرد. محمدجواد ظریف صبح امروز همچنین با نخست وزیر و وزیر تجارت نروژ دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در موسسه امور بین الملل نروژ (نوپی/NUPI) با موضوع «خطر جنگ و آینده خلیج فارس» سخنرانی کرد.


ظریف عصر امروز برای گفت وگو و دیدار با مکرون رئیس‌جمهوری فرانسه و وزیر امور خارجه این کشور عازم پاریس می شود. ظریف یکشنبه این هفته در راس هیاتی سیاسی به فنلاند سفر کرد. وی دوشنبه شب در جمع ایرانیان مقیم سوئد سخنرانی کرد و با نخست وزیر، وزیر خارجه و رئیس مجلس آن کشور دیدار کرد.


وزیر امور خارجه ایران در سفر به سوئد با «آندریاس نورلن» رئیس پارلمان این کشور دیدار و درخصوص موضوعات مختلف همکاری های دوجانبه بویژه همکاری‌ها و سفرهای پارلمانی بین ایران و سوئد و همچنین برجام و آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت وگو کرد.


ظریف پیش از این دیدار نیز در موسسه بین‌المللی پژوهش‌های صلح استکهلم (سیپری/ SIPRI} به ایراد سخنرانی درخصوص مهمترین تحولات منطقه ای و بین‌المللی پرداخت و به سؤالات حاضران پاسخ گفت.


رئیس دستگاه دیپلماسی دیروز نیز با «مارگوت والستروم» وزیر امور خارجه سوئد دیدار و درخصوص موضوعات مختلف دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله برجام، ضرورت تسریع در اجرای ساز وکار اینستکس، امنیت منطقه خلیج فارس، یمن و افغانستان گفت وگو  و تبادل نظر کرد.


دیدار و گفت وگو با «کارل بیلت» نخست وزیر پیشین سوئد و از شخصیت‌های تأثیرگذار در اروپا و همچنین دیدار با «آن لینده» وزیر تجارت سوئد و مسئول کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور از دیگر برنامه های ظریف در جریان سفر به استکهلم بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم غدیر روز جهانی مسجد مساجد مسجد روز جهانی مساجد روزنامه اردبیل کانون های مساجد محمد جواد ظریف نروژ ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز دیدار عیدانه با حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی به مناسبت آغاز سال نو و عید سعید فطر برگزار شد. در این دیدار جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی، مدیران اقتصادی، روزنامه‌نگاران، وزیران و استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم حضور داشتند. در این مراسم، حسینعلی امیری، محمدجواد ظریف، محمود علوی، محمد عطریانفر، مهدی هاشمی، محمود واعظی و محمدباقر نوبخت حضور داشتند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895160

دیگر خبرها

  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • جزئیات نشست کمیسیون امنیت ملی با حضور امیرعبداللهیان
  • طرح تقویت علوم دفاعی در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی های خارجی
  • ببینید | خط و نشان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای اسرائیل و آمریکا
  • کمیسیون امنیت ملی درباره عملیات «وعده صادق» جلسه برگزار می‌کند
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سیاست دوگانه و متناقض آمریکا
  • دیدار نماینده دشتستان با وزیر امور خارجه روسیه