Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:52:48 GMT

شبکه جامع سلامت رضوی راه ‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۰۶۵

شبکه جامع سلامت رضوی راه ‌اندازی شد

شبستری با بیان اینکه نگاه آستان قدس رضوی در حوزه سلامت سرمایه‌گذاری عظیم برای سلامت مردم است، گفت: سامانه گردشگری آستان قدس رضوی با عنوان شبکه جامع سلامت رضوی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمود شبستری» امروز(۳۱ مرداد) در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه بیمارستان رضوی و نیز بازدید از طرح‌های توسعه‌ای این مرکز درمانی، اظهار داشت: باید بگویم که خوشبختانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تولیت آستان قدس رضوی نسبت به جامعه پزشکی بسیار خوشبین هستند و به لطف خداوند دورنمایی که از از آستان قدس رضوی و موسسات درمانی آن به ویژه بیمارستان رضوی در حوزه سلامت در ذهن داریم خیلی دور از واقعیت نیست و امیدواریم بتوانیم از رهنمودهای رهبر و تولیت آستان قدس رضوی در حوزه جامعه پزشکی کل کشور و آنچه از این جامعه علمی مورد انتظار است بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس بنیاد سلامت رضوی با بیان اینکه تولیت آستان قدس رضوی نگاه هوشمندانه و عالی به حوزه سلامت دارد، افزود: نگاه ویژه‌ای که تولیت آستان قدس رضوی و دیگر مسئولان به حوزه‌ سلامت و درمان دارند یک امتیاز ویژه بوده و تمامی فعالیت‌های سلامت آستان قدس رضوی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال انجام است که یکی از آن‌ها برگزاری بزرگترین سمینارهای جهانی در سطوح عالی است و برنامه پیش‌رو هم برگزاری سومین کنگره جهانی قلب با حضور انجمن‌ها و متخصصان ۵ قاره جهان بوده که در بهمن ماه امسال در سالن آمفی‌تئاتر بیمارستان رضوی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مهمترین وجه حوزه‌های سلامت ‌محور آستان قدس رضوی وجود افراد مومن و باتقوا است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه از امروز سامانه گردشگری آستان قدس رضوی با عنوان شبکه جامع سلامت رضوی راه‌اندازی شده و امیدواریم که بتوانیم از طریق این سامانه خدمات فراوانی را در حوزه سلامت به ایرانیان و غیرایرانیان ارائه دهیم.

 

شبستری تصریح کرد: خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی مشهد و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نیز با حمایت‌های آستان قدس رضوی در حال خرید تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته مانند شتاب‌دهنده‌ها سیتی‌آنژیو و دیگر تجهیزات و دستگاه‌ها برای بیمارستان رضوی هستیم تا جایگاه بیمارستان رضوی را در حوزه فعالیت‌های تشخیصی و درمانی بالاتر از گذشته ببریم.

 

وی ادامه داد:همچنین در حال حاضر خادمیاران سلامت آستان قدس رضوی به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت و نیز روز پزشک در ۴ منطقه محروم مشهد به ‌مدت ۳ روز ویزیت رایگان دارند و باید بگویم که جامعه پزشکی ما از ابتدای انقلاب تاکنون در تمامی کارهای خیر و خداپسندانه همواره پیشرو بوده‌اند.

 

رئیس بنیاد سلامت رضوی تاکید کرد: مرحوم علامه جعفری در زمانی که در یکی از مراکز درمانی بستری بود توصیه می‌کرد به وظایف و مسئولیت‌های الهی نهاده شده بر گردنتان به‌خوبی عمل کنید و باید بگویم که نگاهی که در حال حاضر به پزشکان وجود دارد این است که در این شرایط خاص مسئولیت آن‌ها دوچندان است.

 

وی با بیان اینکه به لطف الهی و عنایت خاص امام رضا(ع) پزشکانی متعهد در بیمارستان رضوی که مزین به نام مبارک امام هشتم(ع) است در حال فعالیت هستند، گفت: حضور پزشکان متعهد و مجرب بیمارستان رضوی با کدهای ۲۴۷ و ۷۲۴ برای کمک به مرکز سلامت محور دولتی را به ‌خوبی و با استانداردهای جهانی داریم و این در حالی است که اجرای چنین فعالیت‌هایی در بیمارستان‌های خصوصی سودآور نیست، اما نگاه آستان قدس رضوی در حوزه سلامت سرمایه‌گذاری عظیم برای سلامت مردم است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم غدیر روز جهانی مسجد مساجد روز جهانی مساجد مسجد کانون های مساجد روزنامه بیرجند پزشکان نمونه بیمارستان رضوی مراسم تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمی در نشست با جمعی از پزشکان استان یزد با اشاره به اینکه شورای سلامت در استان باید مسئله محور برگزار شود، گفت: شورای سلامت استان با حضور پزشکان و متخصصان این حوزه برگزار و محوریت کار،  سند جامع سلامت استان باشد و موضوعات اساسی در شورا مطرح شود.

 فاطمی در رابطه با مسائل رفاهی وپرداخت کارانه کارکنان و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی یزد، عنوان کرد: راهکار‌هایی دراین خصوص اندیشیده شد که این موارد را در سطح ملی دنبال خواهیم کرد. 

وی در مورد برخی مسائل مانند بیمه تامین اجتماعی و نظام ارجاع خانواده هم، افزود: این موارد را با مدیران مربوط در سطح ملی پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: حمایت خیران در این حوزه مورد تاکید است و مقرر شد از ظرفیت حوزه معادن، برای اجرای طرح‌های عمرانی و حمایت از کادر سلامت در استان یزد استفاده شود.

 در این نشست پزشکان استان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل بهداشت، درمان و آموزش استان پرداختند.
 ارتقای سواد سلامت استان، تهدید‌های سلامت در استان، توجه ویژه به گردشگری سلامت، استفاده از ظرفیت نخبگان برای تصمیم گیری‌ها در استان، تجهیز برخی مراکز درمانی در استان و بروز رسانی تجهیزات مورد نیاز، اجرایی شدن برنامه‌های جامع برای پیشگیری از بیماری ها، اهمیت احداث بیمارستان جامع اطفال و ایجاد مرکز تحقیقات سرطان در یزد و توجه بیش از پیش به نیروی انسانی و متخصص از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد