Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@07:52:50 GMT

ووشوکار نهاوندی به مدال برنز آسیا رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۰۶۸

ووشوکار نهاوندی به مدال برنز آسیا رسید

حمدالله چاروسایی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: «علی ظفری» در مرحله نیمه نهایی وزن ۵۲ کیلوگرم رقابت های بخش ساندای پسران قهرمانی آسیا برابر «ژیان پنگ» از چین شکست خورد و به مدال برنز رسید.

وی اضافه کرد: این ووشکار نهاوندی قبل از رسیدن به مدال برنز توانسته بود نمایندگان ماکائو و قرقیزستان را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاروسایی خاطرنشان کرد: ظفری برای نخستین بار در این رقابت ها حضور یافته بود.

دهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا از روز دوشنبه گذشته با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۲۰ کشور در برونئی آغاز شده و تا جمعه ادامه خواهد داشت.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر چین قرقیزستان نیمه نهایی وزن برنز قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان