Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق به انفجارهای اخیر در پادگان‌های حشد شعبی واکنش نشان داد. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دفتر جریان حکمت ملی، سید عمار حکیم خاطر نشان کرد: نقض مکرر حاکمیت ارضی عراق در سایه سکوت مقامات رسمی و دولتی درباره عاملان و انگیزه‌ها، دیگر بیانیه محکومیت کفایت نمی‌کند و آنچه تأسیسات نظامی کشور در معرض آن قرار گرفته بسیار خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشد شعبی نقشه تروریستی داعش در سامراء را خنثی کرد

رئیس جریان حکمت ملی تاکید کرد : دولت باید در این باره مسئولیت خود را بر عهده بگیرد و از خاک میهن دفاع کند.

خاطر نشان می‌شود «ابومهدی المهندس» نایب‌رئیس هیئت حشد شعبی عراق در بیانیه‌ای نیروهای آمریکایی را مسئول انفجار انبارهای مهمات حشدشعبی دانست.

وی افزود: دشمنان عراق امروز بار دیگر به‌دنبال هدف قرار دادن نیروهای داوطلب مردمی به‌شیوه‌های مختلف هستند. آمریکا که به‌اعتراف دونالد ترامپ، گروه‌های تروریستی را به عراق و منطقه آورده است امروز به‌دنبال نقض حاکمیت عراق و هدف قرار دادن حشد شعبی به‌شیوه‌های مختلف است.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حشد الشعبی اخبار "عراق" سیدعمار حکیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حشد الشعبی اخبار عراق سیدعمار حکیم حشد الشعبی اخبار عراق سیدعمار حکیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  امضای سند همکاری دستگاه قضایی ایران، عراق و سوریه برای مبارزه با تروریسم ...
نمایندگان دستگاه قضائی ایران، عراق و سوریه در پایان نشست‌های اولین دوره کمیته حقوقی و قضائی، سند همکاری برای تعقب و ریشه کنی گروه‌های تروریستی در کشور‌های یادشده امضا کردند.
شرکت کنندگان در این نشست تاکید کردند، تروریست‌ها هر کجای دنیا که باشند، عدالت را در حقشان اجرا خواهیم کرد.
آنان خاطرنشان کرد، کشور‌های سه گانه ایران، عراق و سوریه برنامه جدی مبارزه با تروریسم را در دستور کار خودشان قراردادند و بی شک این همکاری‌ها که بر مبنای مبادله اطلاعات بنا نهاده شده، می‌تواند گروهک‌های تروریستی را تعقیب و محاکمه کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


همچنین شرکت کنندگان؛ سیاست دوگانه و تبعیض‌آمیز آمریکا و غرب را موجب تشدید تروریسم اعلام کردند و آنها را به ضرورت دوری از سیاسی کاری در اجرای توافقات و معاهدات بین المللی فراخواندند.
برپایه این گزارش، هیات ارشد قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در این نشست به سوریه سفر کرده، در ادامه برنامه کاری سفر خود با حموده صباغ رئیس مجلس سوریه و فیصل مقداد وزیر امور خارجه این کشور دیدار کرد.
کاظم غریب آبادی معاون بین الملل قوه قضائیه کشورمان که ریاست این هیات را بر عهده دارد، در پایان این دیدار‌ها در جمع خبرنگاران گفت در این دیدار تاکید شد دشمنان و و جبهه استکبار با وجود تجمیع تمام ظرفیت‌ها، ما در اجرای نقشه‌های خود شکست خوردند.

 


مصاحبه ۱ و ۲: کاظم غریب آبادی - معاون بین الملل قوه قضائیه
مصاحبه ۳: لیث جبر حمزه - رئیس سازمان نظارت قضائی عراق
--------

دیگر خبرها

  • واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین
  • تایید عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان عراق | واکنش فوری عراق به وقوع انفجارهای شدید در این کشور
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • حکیم: ایران قدرت خود را به جهانیان ثابت کرد
  • حکیم: ایران قدرت خود به جهانیان را ثابت کرد
  • سید عمار حکیم: هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد