Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدی امجدی زاده گفت: لازمه نابودی دشمن این است که همه دست به دست هم دهیم و طرح «رسم ابرار» زمینه ایجاد وحدت را میان مسلمانان بالا می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی امجدی‎زاده، استاد حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس اظهار کرد: هم‎اکنون ما در یک جنگ همه جانبه و به فرمایش مقام معظم رهبری «جهاد کبیر» قرار داریم زیرا به جمهوری اسلامی انواع جنگ‌ها تحمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی به توفیقات فراوانی دست یافته ایم، گفت: به دلیل اینکه ایران و اسلام در این مدت عزت و کرامت پیدا کرده است، دشمنی های دشمن دو چندان شده که به لطف خدا دشمن نتوانسته موفق شود.

حجت‌الاسلام امجدی زاده تصریح کرد: امت اسلام یک امت واحد در مقابل جریانات دشمن هستند لذا همه باید همدیگر را در مقابله تهاجم‎های دشمن کمک کنند و به همدیگر رسیدگی کنیم و جویای حال یکدیگر باشیم تا در جبهه مقابل دشمن کسی از نیروهای خودی از پای در نیاید.

استاد حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه یک زاویه و بعد از این جنگ همه جانبه با دشمن، مسائل اقتصادی است، گفت: اگر بخواهیم جنگ اقتصادی را با جنگ نظامی مقایسه کنیم، چنانچه عده ای که در خط مقدم و در حال مبارزه با دشمن به صورت رو در رو هستند پشتیبانی ضعیفی داشته باشند شکست می خورد لذا در صورتی که همه پای‌کار و به کمک رزمندگان و نیروهای پشتی بانی بیایند، جبهه خودی تقویت می شود و خللی در آن ایجاد نمی شود.

وی تصریح کرد: ارگان هایی که در کشور مسئول مسائل اقتصادی هستند می لنگند و مأموریت های خودشان را به درستی انجام نمی دهند اما نمی شود که مردم را رها کرد و خودمان خودمان را رها کنیم.

حجت‌الاسلام امجدی زاده با تأکید بر اینکه «طرح رسم ابرار» نباید تنها یک مانور باشد، گفت: طرح ابرار نباید محدود به 23 تا 35 ذی‌الحجه جهت اطعام و کمک به نیازمندان باشد، بلکه باید یک راهبرد را به مردم نشان دهد و این موضوع را به مردم القا بکند که مردم در همه موضوعات با هم باشیم.

استاد حوزه علمیه خراسان ادامه داد: امروز همه ما در یک جبهه در مقابل دشمن هستیم و باید مراقب باشیم دشمن به ما گل نزند و در این جنگ نابرابر کسی از ما تلف نشود، حتی این کمک ها می‌تواند بسیار کوچک و به ظاهر ناچیز باشد اما می تواند همین کمک ها مشکلات بسیاری را حل کند.

وی با تأکید بر ادامه طرح رسم ابرار در طول سال، عنوان کرد: باید کمک هایمان را از اطرافیان خود شروع کنیم و لازم نیست کمک ها بسیار بزرگ و قیمتی باشد، حتی اگر در خانه یک غذای اضافه دارید و می‌دانید همسایتان گرسنه است به او بدهید و اگر می دانید کسی در فامیل مشکلی دارد که شما میتوانید آن را حل کنید، به کمک او بشتابید.

حجت‌الاسلام امجدی زاده خاطرنشان کرد: طرح رسم ابرار را می توان از همسایه و اطرافیان خود شروع کنید زیرا رسیدگی به این دو را اسلام نیز تأکید دارد زیرا با این اقدامات اسلام جان دوباره می گیرد و اسلام بر دیگر به اوج عزت و شکوفایی می رسد و موجبات خشک شدن ریشه دشمن می شود.

استاد حوزه علمیه خراسان تأکید کرد: لازمه نابودی دشمن این است که همه دست به دست هم دهیم و طرح «رسم ابرار» زمینه ایجاد وحدت را میان مسلمانان بالا می برد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به سوخو ۲۴ هستیم

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر حمید واحدی در حاشیه رژه روز ارتش درخصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهارکرد: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده تر از همیشه است. آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمانها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

بیشتر بخوانید: سرتیپ حیدری: آماده پاسخگویی به هر تهدیدی هستیم

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همینجا به دشمنان ایران توصیه میکنم خطای راهبردی نکنند.

وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227459 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • زمینه‌های ایجاد صلح و سازش میان مردم کرمانشاه بالا است
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • ارتش: آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • امیر واحدی: آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به سوخو ۲۴ هستیم
  • آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم