Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:50:48 GMT

کشف محموله میلیاردی تلفن همراه هوشمند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۱۹۱

کشف محموله میلیاردی تلفن همراه هوشمند

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: مرزبانان خرمشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل مبادی ورودی استان، روز گذشته موفق شدند یک نفر قاچاقچی  کالا را هنگام ورود به کشور در پایانه مرزی شلمچه دستگیر کنند.

او با اشاره به هوشیاری مأموران در گذرگاه های مرزی افزود: در بازرسی دقیق از وسایل متهم ۴۰ دستگاه تلفن همراه هوشمند کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی خوزستان در پایان گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهم مربوطه تحویل مراجع ذیصلاح شد.

انتهای پیام/ د

کشف ۴۰ دستگاه تلفن همراه هوشمند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد

سرهنگ  محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، گفت: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد