Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@09:50:32 GMT

پاریسن ژرمن به دنبال جذب گلر رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۲۰۵

پاریسن ژرمن به دنبال جذب گلر رئال مادرید

باشگاه پاری سن ژرمن برای برای جذب گلر کاستاریکایی رئال مادرید وارد عمل شد.

به گزارش مشرق، نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد که باشگاه پاری سن ژرمن می خواهد از فرصت پیش آمده اش در قبال جذب گلر جدید استفاده کند.

کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی رئال بعد از آنکه به عنوان گلر دوم رئال قرار گرفت از طریق مدیر برنامه اش به مسئولان باشگاه رئال اعلام کرد که قصد ترک مادرید را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاریسی ها از آریولا راضی نیستند و می خواهند از این فرصت استفاده کنند و گلر کارستاریکایی را جذب کنند تا گلر اول پاریسی ها در فصل جدید باشد.

ناواس علی رغم نمایش خوبی که در حضورهای کمی که در ترکیب رئال داشت ولی جذب کورتوا باعث شده تا او به عنوان گلر دوم رئال شناخته شود و این امر باعث نارضایتی او شده و تصمیم به جدایی گرفته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی کیلور ناواس پاریسن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد

هواداران رئال مادرید همچنان می‌توانند از تماشای ستاره آلمانی در ترکیب تیم‌شان لذت ببرند

طرفداری | تونی کروس که قرار است در یورو 2024 برای تیم ملی آلمان به میدان برود، جاه‌طلبی‌هایش در فوتبال باشگاهی را از دست نداده و می‌خواهد همچنان در رئال مادرید بماند.

قرارداد این هافبک 33 ساله در پایان فصل جاری به رئال مادرید به پایان می‌رسد و گمانه‌زنی‌هایی از جمله انتقال به یوونتوس پیرامون آینده کروس مطرح شده بود اما روایت غالب، ماندن او در رئال مادرید بود. 

فابریتزیو رومانو در خبری اختصاصی گزارش داده تونی کروس به بازی برای رئال مادرید ادامه خواهد داد و قراردادش با این باشگاه را به مدت یک فصل دیگر، تا تابستان 2025، تمدید خواهد کرد. مذاکرات بین کروس و رئال مادرید وارد مراحل پیشرفته شده و فقط امضای قرارداد برای رسمی شدن این ادامه همکاری باقی‌مانده است. باید منتظر باشیم و ببینیم لوس بلانکوس چه زمانی بیانیه رسمی تمدید قرارداد ستاره‌اش را منتشر خواهد کرد.

همچنین ببینید: تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!
  • (عکس) عجیب‌ترین کیت رئال مادرید طراحی شد
  • رئال مادرید به دنبال استعداد ۱۶ ساله آرژانتین
  • تیزر جالب باشگاه رئال مادرید برای نمایش پیراهن چهارم این تیم / فیلم