Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ضمن خرسندی از آزادسازی نفتکش آدریان دریا، اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی ملت و مسئولان ایران باعث شد تا آمریکایی‌‌ها و انگلیسی‌ها به اهداف‌شان در توقیف این نفتکش نرسند.


وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با تهدید می‌توانند مواضع جمهوری اسلامی ایران را تغییر دهند اما ما با رویکرد مقاومت به نتایج خوبی دست یافتیم، افزود: جمهوری اسلامی تا جایی پیش رفت که دولت انگلیس نیز تسلیم نتیجه مقاومت ملت ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با تاکید بر اینکه آزادی نفتکش آدریان دریا بیانگر اقتدار نظامی و دیپلماسی مقاومت بود،اضافه کرد: حکم آزادی این کشتی حقانیت جمهوری اسلامی را اثبات کرد و شکست دیگری برای دولتمردان آمریکا بود.


نقوی حسینی تصریح کرد: مقاومت نظام جمهوری اسلامی ایران پاسخ اقدامات غیر معقول و خلاف قوانین دشمنان را داد، امیدواریم کشورهای اخلالگر این پاسخ را به خوبی درک کرده باشند و بدانند که این قدرت و مقاومت جهت آرامش منطقه است.
 

تسنیم

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نقوی حسینی دیپلماسی نفتکش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی

­
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این اجتماع قرآنی؛ مردم جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

حاضران با در دست گرفتن قرآن و پرچم ایران و پخش صدای کودک فلسطینی، اعتراض خود به اقدامات رژیم صهیونیستی را نشان دادند.

زیاد رشدی النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم میهمان ویژه این مراسم بود.

وی در این مراسم گفت: در این روز و ماه مبارک و این اجتماع قرآنی به ملت عزیز ایران سلام عرض می‌کنم، بدن‌های شما در تهران، اما قلوب‌تان در فلسطین است و مردم فلسطین دائما قلب‌شان با مردم ایران است.

زیاد رشدی النخاله تاکید کرد: قرآن جمع ما را با هم گرم می‌کند، در این جلسه قرآنی تاکید می‌کنم که قرآن و فلسطین باقی خواهد ماند و مردم فلسطین به مقاومت خود ادامه می‌دهند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار کرد: کسانی که در فلسطین مقاومت می‌کنند اهل انس با قرآن و حافظ آن هستند. با قرآن مقاومت و پایداری می‌کنیم و اسرائیل را با حمایت ایران نابود خواهیم کرد.

وی در پایان میلاد امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در دیدار قالیباف و زیاد نخاله چه گذشت؟
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • جهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است
  • فیلیپین؛ ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • «ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»
  • ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد | ماجرای سرقت نفت ایران توسط آمریکا
  • فیلیپین : ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌ نیکلاس را آزاد کرد
  • فیلیپین: ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد